Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Off.

Av Lisa - 25 april 2012 19:57

Så jobbtrött-

Svårt å fokusera på annat än hur vi ska njuta av lediga dagar nu jag å barnen.

Jag älskar mitt jobb, men det sliter rejält på mej.

Vill så mycket men hinner inte hälften.

Å det är mest det som sliter faktiskt. Att inte hinna eller orka ge å göra allt jag vill.


I dag var jag verkligen glad att jag körde på morronen.

Regnet började skvala i förmiddags å gör så än.

Nu hade vi som sagt bilen med oss eftersom vi skulle handla efter jobb/förskola.

Jovisst, handla när man är hungrig å när man är jobbsliten är ingen hir.

Barnen höll sej lagom lugna men på vägen hem kändes det mest som vi plockat på oss ölkorvar å yoggis å en purjolök som Viggo skulle ha å leka med?! :D

Frysarna hann vi inte med för det var en pojke som blev akut-toanödig så vi sprang förbi både kycklingen å fisken.

Det visade sej dock hemma att vi både köpt köttfärs, lövbiff å kryddkorvar. :D

Kanske utflyktar vi ett varv till CG i morron också å köper färsk fisk i stället. :D


Jag älskar å handla mat, om nån missat det alltså. :)


I morron har vi absolut ingenting bokat.

Vi ska inte va sysslolösa ändå, det är ett som är säkert. :D

Borde verkligen ta tag i å rensa frysarna nu(efter flera missöden med gammalt å dåligt kött. :( jag har skrivt datum på en del, men finns det riktilinjer på det där? hur länge håller sej en oxstek tex?) men vi satsar nog på fylla dem lite mer. :D

Viggo ville bakat kladdkaka i kväll, så det kanske vi gör å så har vi pratat om bullbak. :D

Underbart när barnen gillar å stöka i köket precis som jag. :D


"Kockmössor" måste man ha!   

 


Nu ska jag surfa runt efter lite inspiration här medans mannen ser på fotboll.

Kunde kanske gjort lite nytta, men jag orkar bara inte! :D

 
 
Ingen bild

Lizette

25 april 2012 21:18

Lisa min lisa jag har gjort det!!!!!
Jag har skaffat en ny matblogg. matlizette.bloggagratis.se
jag har sökt en utbildning med inriktning mat till hösten så har ska delas recept och annat bra att veta och ha :)

Lisa

25 april 2012 21:25

Men hurra å grattis! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards