Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Tänk vilken tur. :D

Av Lisa - 24 juli 2012 18:48

 

Två after beach-trötta pojkar innan läggdags. :D


Det är ju helt otroligt att det faktiskt gick å blev sommar, om än för bara en vecka eller så. :)

En vecka som ligger utanför min semesterperiod, men som jag ändå är ledig på.

Inte dumt, inte dumt alls. :D


Jag å barnen drog ju som ni sett till havet i förmiddags, närmare bestämt till Sternö, Karlshamns stekar-beach nummer ett.

Vad vi skulle just dit å göra kan man ju fundera på såhär i efterhand, men jag kan både konstatera att det var sista gången å att mina kroppkomplex växte till sej rejält. :P

Det blir GI efter den här semestern, det är ett som är säkert.


Bortsett från min uppenbara övervikt å att vi till en början låg för nära bryggan, så hade vi det riktigt bra.

Blygsamma sexton grader i vattnet, men det hindrade förståss varken mej eller Viggo från å ta ett par dopp. :D

Visst, det är inte det enklaste man kan ge sej in på, att besöka stranden ensam med barnen, men jag skulle aldrig i livet låta bli! :)

Det blev även längsta körrundan hittills med nya bilen, å den sköter sej tycker jag. :)


I kväll har vi gjort pizzor(inklusive glutenfri som fick tummen upp!) nu myser jag å Viggo lite framför tv:n.

Leo somnade som ingenting i sin nya säng å Martin är förhoppningsvis å säljer gamla bilen!  :)

 

Kvällen bjuder i övrigt på Allsången å sen det två sista avsnitten av säsong två. :D

Bara trean kvar hemma nu, kanske lika bra å beställa fyra också så vi inte blir utan. :)

 

Hoppas ni med njuter av sommaren nu. :D

Kram på er!

 
 
Ingen bild

lizette

24 juli 2012 21:12

Du pratar du, du är fin som du är. jag har vägt 123 kg som mest och bantat ner mej till 70 utan operation. med hjälp av viktväktarna. tog mej ca ett år att komma ner till denna vikt jag har idag. första kilona var en lång resa sedan rullade det på bra. man kan ta promenader/cykla till affären istället för att köra och sedan köpte jag en begagnad träningscykel som jag använder framför tv:n. små lätta knep och bekvämt att slippa lämna hemmet. fick även en dvd av min syster i present med gympaövningar som jag kör hemma innan jobbet när jag börjar sent eller när jag har tid. så bara ge dej FAN på det så går det finfint. Ha en bra kväll. kram

Lisa

25 juli 2012 09:42

Tack du snälla! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards