Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Härlig kaos! :)

Av Lisa - 2 augusti 2012 20:08

 

Hela styrkan samlad på grillplatsen på Tosselilla. :)

Å innan jag går in på den här dagen måste jag beskriva gårdagen lite närmre. :)

Vilken dag vi hade.

Molnen skingrade sej så fort vi äntrat området å solen fortsatte sen å skina på oss precis hela dagen.

Det blev en dag fylls av vänner, karuseller, djur, bad å kaos. :)

Viggo frågade mej i bilen på vägen dit när man blir vuxen egentligen.

På hemvägen kunde jag konstatera, att jag, jag blir nog aldrig riktigt vuxen. :D

Å det är med en viss stolthet jag kan tala om för er att jag, tillsammans med min kombattant Thea både åkte sen där rutschkanan på dynor(ni som varit där är med mej. :) obs, den lilla! :P) å däcken i vattenlandet å sen toppade det med en åktur i virvelvinden. :)

Det ni, inte illa när man uppnått hela (27)25 års ålder, tycker ni inte? :D

Vi var på plats å inne halv elva på förmiddagen å satte oss i bilarna, trötta å lyckliga, vid halv sex. :D

Tusen tack underbara vänner, nästa år tar vi Lalandia. :D

 

Mammor å barn i trampbåten. :)

   

Busfrön. :D

 

I dag då, då har våra fina vänner besökt oss.

Mange å Martin har fixat brädor(eller foder, eller vad f*n det kan tänkas heta! :P) runt nya fönstren medan jag å Jajja roddat i koaset som blir med en massa ungar i sällskap :)

Tänk, när vi träffades första gången, Mange, Jajja å jag då fanns det bara en liten Thea gömd i magen å nu är de fyra stycken, de där galna ungarna som är precis överallt. :)   

Vi har lagat å ätit lunch, varit på stranden, på lekplatsen å det har varit helt galet intensivt men alldeles, alldeles underbart!

Jag är tröttare än tröttast, men jag Ä-L-S-K-A-R det där hysteriska å livliga å barnens lekar å samtal å idéer.

Å kärleken mellan barnen, som då alltid funnits i varandras liv, den är nästintill syskonlik.

Vår andra familj, det är vad de är Mange, Jajja, Thea å Loke. :D   

 

Nu ska jag se klart på Ernst, sen ska utnyttja sommarkvällen å sitta en stund på altanen, å har jag tur får jag sällskap av min man, som jag inte hunnit prata så vidare mycket med på ett par dagar nu. :D

 

Hoppas ni har det bra.

Jag njuter som ni vet av mina sista semesterdagar, sen är det vardag igen, å vardag innebär en hel del positivt förståss, vettigare bloggning tex. :D

Kram å hej!


 
 
Ingen bild

lillan

3 augusti 2012 09:25

Åhh va underbart ni haft det! Barnasinnet ska man alltid ha kvar tycker jag! O de tror jag att barnen med tycker =) Ni verkar ha haft tur med vädret! =)
Fortsatt trevlig sommar, eller är det höst?! =P

Lisa

3 augusti 2012 14:19

Vi kan väl kalla det sensommar? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards