Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Lisa - 10 juni 2012 19:53

    


Så, nu tror jag nog jag har firat klart för i år.

Kalaset är slut för den här gången.

Härliga presenter fick vi.

Martin glas å en kompressor å jag fick mateus-tallrikar å kokböcker. :D

Det tackar vi för, flera gånger om. :)

Mat å tårta slank också ner.

Det saknades en hel de gäster, men de som var här fick smaka på en sannerligen lyckad smörgåstårta, om jag får säga det själv. :)

Viggo körde på i sitt vanliga "vägrar-å-lyssna-tempo"  men jag tycker det gick okej ändå.


Jag har lite ont i magen nu, sådär som man får efter kalas med för mycket tårta.

Åt inte hysteriskt direkt, men det blir alltid så stressat på nått vis.


I morron blir det då rakt ingen tårta för då börjar jag med GI.

Inte fanatiskt, men inget skräp eller bröd i åtminstone två veckor!

Träna ska jag med försöka göra, om knät inte strejkar.

Jag vet, ni har läst det förr, men jag har lyckats förr också å nu äntligen finns lusten där. :)

Heeeeja mej!

(å nä jag vet, det är lite sent att inleda beach 2012 två veckor innan semestern, men bättre sent än aldrig heter det ju. :P)


Hoppas ni haft en bra helg, min är inte slut än, ledig måndag var det här. :D

Kram på er!

Av Lisa - 10 juni 2012 12:06

 


Kunde kanske va nått till min sommar-garderob?

Av Lisa - 10 juni 2012 09:18

Viggo står å väntar framför mej när jag sitter på toa.

Jag ställer mej upp för att dra upp byxorna.

Viggo pekar på bilringen under mitt snitt-ärr.

-Varför är du så tjock här?


Hmmmmm....



I dag klappade Viggo mej på magen å sa:

-Har du en bebis därinne nu?


Dags för GI nu eller?

Jag känner åtminstone en uns av inspiration till en rejäl förändring.

Får man ont i knäna av att böja sej, då är det dags för skärpning.

Jag vet att jag kan, å bröd, potatis å pasta är så enkelt å ersätta.

I morron kör vi. :)

Av Lisa - 10 juni 2012 08:53

I dag är det söndag, å efter en snabbtitt i almanackan kan jag konstatera att här inte blir nån söndagsångest i kväll.

Det visade sej nämligen att jag har en ledig dag till i morron. :)

Ganska trevligt eller hur? :)


Vi har redan klarat av söndagsfrukosten å Martin sitter redo att köra upp till pappa.

Det verkar som det blir ett byte å att mamma kommer ner till oss. :)


Jag ska köra i gång å steka bacon å göra tårtbottnar för glatta livet.

Kanske skulle va bra å leta fram ett grundrecept till smörgåstårtan med.

Men först ska jag få i mej en ynka varm kopp kaffe. :D


Ha en bra söndag å Kram på er!


En gammal kalasbild. :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards