Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

I did it. :D

Av Lisa - 25 april 2013 19:46

Det kändes tungt att masa sej i väg i morse det medges.

Mest för att jag var nervös över att jag faktiskt varit borta mina tre första dagar.

Den känslan var helt i onödan visade det sej då det inte rädde några tvivel om att det mest tyckt synd om mej som blivit dålig. :D


Har som sagt haft en toppen dag, å det var verkligen superkul!

Jobbet som sådan(daglig verksamhet för demenssjuka) passar mej ypperligt å jag tycke till å med jag lyckades ta egna initiativ redan i dag :)


I morron ska jag dit igen, å barnen är färdigkurerade å ska till dagis igen. :)

Så skönt att det är över nu. (*peppar peppar*)

De slipper inleda med långdag då mormorn hämtar dem redan klockan tre. :)

Den där underbara mormorn alltså, hon ska hämta barnen tidigt en dag varje vecka under tiden jag gör min praktik. Så tacksamt!   

Hon är banne mej min förebid min mamma, önskar jag var mer som henne faktiskt.

Hon ser aldrig problem utan bara möjligheter, är alltid positiv å aldrig nånsin trött trots heltids jobb å en massa annat på fritiden.

Å sån var hon när vi var små med, minns henne aldrig som sur eller trött.

Å då var vi ändå tre barn, plus ett fosterbarn under en tid.

Såklart hade hon ju pappa, han har inte varit frånvarande på något vis alls, utan de har varit ett team, men mamma är som sagt imponerande pigg å positiv jämt!   

 



Så mycket mer hade jag väl inte precis å tillägga just nu :)

Ha det bra å kram på er! :)



 


 
 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

25 april 2013 21:08

Kul att få komma ut och jobba. Man är ju så hungrig på jobb och lära sig när man varit hemma, studerat och så.

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse. Avslutas 27/4. Delta gärna: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

http://lottizdays.blogg.se

Lisa

26 april 2013 19:22

Vi har redan en sångpåse, å den som vinner är lyckligt lottad. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards