Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Det är lätt att få tiden å gå. :D

Av Lisa - 25 juni 2013 20:21

 

Jojjomensan. Visst var det ett par rosa shorts som Leo förälskade sej inne i Villervalla-butiken.

Jag fattar inte varför jag inte letat där innan?

De har ju en hel massa rosa kläder som inte pryds av hjärtan eller är hypersmala. :D

Hurra till det säger jag å Leo. :D



Det har ju som sagt varit ganska grått i dag å framåt eftermiddagen kom regnet med.

Lite sugigt när man som jag, älskar att bada.

Men som ni märkt är det inga svårigheter att få tiden att gå utan att åka till stranden.

En massa ärenden på stan som sagt, å sen är det ju städigt grejer att plocka med på hemmaplan.

Å i kväll fanns det ingen som helst ursäkt så jag tvingade upp mej på CT. :P

Såhär sliten ser man ut när man försökt fokusera på att ta i så mycket man kan samtidigt som en styck son vrålar att han är hungrig/rädd/kliar på ryggen osv....

Suck. Vet inte vad som for i honom, men han tyckte själv att livet var bra orättvist å att det var himla synd om honom som inte fick lägga sej i vår säng. :P


Nu ska jag se på Die Hard å måla mina naglar med gott samvete.

I morron är en ny dag, å då ska vi vila upp oss inför trosdagen å fredagens kalasfix å allt vad det innebär. :)

Blir det inte på nån strand så kan vi mysa rätt bra hemma med(hoppas jag. barnen kan ju gå varandra på nerverna med... :S).

 

Kram å gonatt på er. :D

 

Har förresten haft besöksrekord både i dag å i går...?!

Trodde bloggläsandet minskade under sommaren? :)

Jag tackar å det ödmjukaste å hoppas ni trivs här.   

  


 
 
Bettan

Bettan

26 juni 2013 00:37

Jag tycker att det är så härligt att du kämpar så för att dina pojkar ska ha en massa olika färger och mönster, speciellt till lilla Leo som är så förtjust i rosa. Hör alldeles för ofta, pojkar kan inte ha det för det är flickigt och flickor kan inte ha vissa saker för det är för pojkar. Så himla löjligt. Tänk om alla gjorde som du :) Och sen det här med att alla tjejkläder är smala och tighta. Man blir ju så trött.

http://bettan82.blogspot.com

Lisa

26 juni 2013 07:57

Ja det är så djupt rotat så man kan bli knäpp.
Fick kommentaren att jag skulle va försiktig när Leo blir äldre så han inte misstas för att vara tjej?! :)
Är det verkligen det värsta som kan hända? :)
Jag låter dem välja själva helt enkelt, å då väljer Leo rosa å orange å Viggo sin nya onepice!,:)

 
Bettan

Bettan

26 juni 2013 09:05

Va, är det sant?!!? Jag fattar inte hur en del människor tänker!

Klart att barnen ska få välja själva :)

http://bettan82.blogspot.com

Lisa

26 juni 2013 09:44

Helt sant! :D
Å så kunde han ju blir retad också.
Å vilka har problem då?
Inte är de barnens egna idéer i allafall.
I bland blir man lite trött på världen faktiskt. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards