Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Lisa - 7 april 2014 22:28

Så.
Säsongspremiären av GoT.
Lite för lite John Snow men i övrigt; m-a-g-i! :)
Det är verkligen en klass för sej den där serien!

Nu ska jag smörja min onda nacke ett varv å sen bädda ner mej.
I morron väntar jobb på en gammal hemmaplan som sagt.
Fem år sen sist, så det ska bli riktigt kul. :)
Jag älskar mitt jobb igen som ni märker å det är ljuvligt vill jag lova. :)
Mycket mer spännande än så blir jag dock inte at the moment. :P

Kram å gonatt!

Av Lisa - 7 april 2014 18:37

Ibland har jag extremt höga tankar om mej själv. :P

Miljöaktivisten i mej lever å frodas som synes. :P

Av Lisa - 7 april 2014 18:04

Är så sugen på lite silvrigt påskpynt. :D


Den här hönan från Indiska tex.

 


Å så bara MÅSTE ha ett silvrigt ägg.

Var hittar jag det?

 

Av Lisa - 7 april 2014 17:12

Efter världshistoriens snabbaste arbetsdag(älska daglig verksamhet! :D) står jag nu hemma vid min spis. :)

I dag blir det kyckling-wok efter pappas recept. :)

En rätt jag helt glömt bort fram tills den helt plötsligt poffade upp i mitt minne förra veckan. :)

Får se om det smakar som jag minns det. :D

Jobb · Lisa · Matprat · Vardag
Av Lisa - 7 april 2014 07:24

Vi kan lätt vänja oss vid å stiga upp klockan sju! :)
(Även om klockan egentligen ringde vid kvart i. :P)

Tänk vilken lyx om man börjat tidigast åtta varje dag?
Vilken skillnad alltså! :)

Vi är redo för nya vecka.
Är ni? :)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards