Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Lisa - 13 juni 2014 23:34

Då går jag å lägger mej.
I morron vankas träning, fotbollsskola, eventuellt besök av vänner å kanske en liten semesterfirafest på kvällen. :)

Å skönt å slippa planera in jobb. :)
Gonatt på er! <3

Av Lisa - 13 juni 2014 18:25

Har jag sagt att jag har gått på semester? :)

Av Lisa - 13 juni 2014 16:47

Såg en tjej som hade en accentfärg på lillfingrarna å tänkte genast att jag skulle apa efter. :)

Ganska snyggt faktiskt! :)

Av Lisa - 13 juni 2014 14:18

I morse när Martin kom in i sovrummet för å väcka mej(jo det är så det funkar här. Han serverar i regel kaffe också. :P) tänkte jag: vad vill den idioten nu?!
Jag sov på allvar så gott att jag var arg över att bli väckt å hade liksom inte kopplat att jag faktiskt skulle upp å jobba. :)
Upp kom jag å jobbat har jag gjort, men nu var det som luften gick ur mej.

Barnen kommer snart börja fråga efter mellanmål, men fram tills dess kommer jag ligga kvar här i sängen å bara fokusera på att komma ner i varv.
Det kommer naturligtivs krävas närapå hälften av semestern innan jag är nervarvad, men försöka går ju. :)

Semestervädret verkar ändå helt okej å jag är glad om det bara låter bli å regna.
Allra helst under de kommande fyra dagarna när Viggo ska gå på fotbollsskola. :)

Nu ska jag blunda lite.
Det får man kosta på sej tycker jag. :)

Av Lisa - 13 juni 2014 13:52

Med en varsin glass... <3

Medan åskan mullrar utanför.

Det kan kvitta en dag som denna.
:D

Av Lisa - 13 juni 2014 13:13

Då var det klart, färdig å finito! :)
Nu hämtar jag hem ungarna sen ska här firas semester i veckorna sju! :)

Å vad härligt vi ska ha det! :D

Av Lisa - 13 juni 2014 06:42

Jobb till klockan ett sen är det sommar! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards