Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2015

Av Lisa - 6 februari 2015 10:23

Okej.
Jag älskar praktiskt taget att handla året runt.
Jag är en slösa ut i fingertopparna å det finns väl egentligen inte något tillfälle när jag inte önskar mej någonting.
Men.
Just nu är det extremt.
Jag vill göra om å köpa nytt överallt.
Kläder, skor, inredning, skönhetsprodukter men mest av allt till mitt älskade kök.
(Nya bunkar. Fick tips om maxi men har inte hunnit kolla..)
Å så dom här.
Ljuvliga, bra-å-haiga trälådor från H&M home!

Av Lisa - 6 februari 2015 06:38

Än så länge är det en lugn morron men jag kan inte låta bli å fundera över vad jag ska bli utskälld för i dag?
(För att de inte får nutella på mackan! :()

Jobb(med medarbetarsamtal direkt på morronen) å dagis/fritids väntar.
Men sen tar vi helg igen.
Välbehövligt.
:)

Av Lisa - 5 februari 2015 19:39

Borde verkligen tränat.
Men kroppen sa nej.

Bestämde mej i måndags att inte bara sitta å stirra på kvällarna denna veckan eftersom jag alltid är trött oavsett å för att livet måste gå vidare i rätta banor nån gång.
Resultatet?
Är yr å förvirrad å går på overload å inte fått ett dugg mer gjort. :(

Ligger här å känner mej sorgsen.
Ingenting hjälper mot tröttheten å stressen.
Vad ska jag göra? :(

Av Lisa - 5 februari 2015 16:13

Tänka sej?
Jag har klänning på mej i dag. :)

Å stövlar! :)
(O-c-h nya bh:n, på en torsdag?! :P)

Dessutom slog jag på stort å impuls-bokade brynplockning när jag ändå skulle in på Apt i stan! :)

Bortsett från håret(som forfarande inte blivit vettigt klippt eller färgat..) är just ögonbrynen under mer eller mindre ständigt förfall.
Men som dom säger; plötsligt händer det! :)

Av Lisa - 5 februari 2015 15:16

Var en halvtimme tidig till stan innan mötet så jag stannade till vid havet.

Det var helt vindstilla å solen sken å bjöd in till en liten stunds sinnesro.
;)

Av Lisa - 5 februari 2015 08:36

Eftermiddagsjobb å "sovmorron". :)

Jag å Leo har lämnat Viggo på skolan å tagit ett parti Uno. :)

Nu kostar vi på oss lyxen att ignorera att man knappt ens ser golven här under all smuts å kryper ner i sängen en stund till. :)

Känner mej sliten, som vanligt, men stretar på.
Det har gått fyra dagar på veckan å varenda morron har Viggo skrikit å gapat på mej.
Det spelar absolut ingen roll vad jag gör, mornarna i hans värld är alltid katastrof.
Han är ju alltid uppe först, så väckas är inga bekymmer, men allt annat.
Världens sämsta (morron-)humör.
Det är en så trist start på dagen för mej med.
Men vad mer finns det å göra än att försöka sitt bästa?

Jag ser i allafall solen titta fram ute å bara det gör allt lite lättare, tycker ni inte?
Å i morron är det fredag å helg igen.
Familjetid å beta-av-måsten-tid å förhoppningsvis lite mer i fas sen. :)

Ha en bra dag.
Vi hörs sen! :)

Av Lisa - 4 februari 2015 21:01

Men shit.
Jag var så fokuserad på å hinna se gårdagens biggest loser innan dagens avsnitt att jag glömde det enda andra program jag följer: Sveriges mästerkock!

Tur det är 2015 så man kan se det på play sen. :D

Av Lisa - 4 februari 2015 20:04

Två avsnitt biggest loser väntar! :)

Tänkte inte på att det går att bära ner Apple-tv:n så första avsnittet ser jag uppe å sen lyxar jag till det med stor-tv:n när Martin ändå inte är hemma. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards