Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Nämen? :)

Av Lisa - 8 april 2015 20:30

Kände inte alls för å yoga i dag.
Inte någon annan träning alls för sen delen.
Men.
Jag behövde göra något, både för kroppen å psyket å velade fram å tillbaka hurvida jag kanske skulle våga masa mej ut på en lite löprunda?
På slingan runt IP för å bespara ryggen från asfalt.
(Nä, något nätt löpsteg är det inte tal om här.)

Så la Stina(det aset! :P) ut en skryt-applikation på fejjan om en extremlång runda hon tagit i kväll å så var det avgjort.

Löpning skulle det bli.

Provade lite lätt i backen längst ner på gatan å ryggen sa inte i från alls så jag begav mej till IP.

Började springa vid vattentornet(ni som bor i asarum vet vad jag snackar om. :P ni andra från fantisera fram en sträcka på ca 150 meter) å när jag började närma mej själva idrottsplatsen möttes jag av en parkering full av bilar.
Det kan ha varit match eller nån form av vuxen-träning.
Vad exakt vet jag inte, för där går min värdighetsgräns, att springa förbi a-lags-publik eller spelare(?!), så jag la om rutten. :P

Ni skymtar ju min outfit på bilden här över, men för å ge er hela bilden kan jag avslöja att kepsen logga är Friskis å Svettis å att min väst är mer tajt än vad någon egentligen bör utsättas för att se. :P

I vilket fall.
Löpning blev det.

Å tänka sej.
2,5 km fick jag i hop. :)
Å det är, hur ynkligt det än må vara för er proffs(å fejjan-skrytare! :P) ett PB för min del.
Hela 0,5 kilometers putsning faktiskt.
Inte illa för att inte ha tränat ordentligt på två hela veckor.
:D

 
 
MiaMIaMIa

MiaMIaMIa

27 april 2015 03:40

Du har en fin blogg tycker jag. Hur gjorde du? Kan du delar med dig! Ler.

Kika gärna in och läs min blogg vetja!

miamiamia.bloggplatsen.se

Vi är en familj som är inne på tredje tävlingsåret. Vi startade med sporten hösten 2012. Vi har 6 hundar som vi träna och tävla i barmark tillsammans hittills.

Är en familj med ett stort hundintresse. Vårt liv kretsar kring våra 6 hundar. Vi tycker att det är en rolig sport att hålla på med på fritiden. Det gyna hälsa m.m

Hundintressen har jag haft sedan jag var barn. Det är det jag älska att göra på fritiden. Hundarna förgyller min vardag. Som kretsar en hel del kring våra hundar.

Jag är född – 1970. Lever med min man och våra två barn och våra 6 hundarna. Hundarna är vårt liv. Utan dessa underbara varelser vore inte livet ett liv.

Min bror kom in på ett bananskal ler. Det tycker vi att det är roligt. Så han har ett intresse tillsammans med oss.

Vi har en stuga uppe i Sälen som vi bruka tillbringa mycker tid. Både sommar och vinter, På vinter kör vi mycker med hundar med släde så mycker vi kan då. På sommaren kör vi mycker kickback och cykel m.m

Mitt andra intresse är ridsport. Jag rider två gånger i veckan. Jag tävlar i hoppning och dressyr m.m Är nöjd med mina palcerningar. Har ridet sedan jag var barn. Kommer fortfarande att rida och tävla om hälsa tillåter detta.

På min fritid så håller jag på för det mesta med våra hundarna och hästarna.

Jag har en sysselsättning genom kommunens psykatrin är där mindre halv tid.
Det passa mig utmärkt att har det så.
Så jag har fullt upp ändå m.m

Sedan är det min familj som jag tillbringa mycker tid med tillsammans också.

Har det till godo!

Läs min blogg vetja !

miamiamia.bloggplatsen.se

Jag skriver om våra tävlingar med våra hundar, om allt m.m

Skriv vad ni tycker m.m Jag tåler för det mesta !

Vad tycker ni om detta inlägg som jag har skrivet ?

Vad vill ni att jag ska skriva om m.m.?

/ Mia.

E-mail: mia2@home.se

Mobil:

http://miamiamia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards