Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Lisa - 9 november 2015 17:54

Här har vi det sedvanliga vardags-kaoset med sen hämtning, stressmiddag å pingis.
Känslo-kaoset följer även det sin måndagsrutin å jag känner mej mer under isen än över ytan nu när jag hämtar andan här lite grann.

Visst är det löjligt att det inte går å stålsätta sej eller att några bokstäver i en almanacka kan påverka så negativt, men det går bara inte å så emot.
Jag önskar att det fanns mediciner å ta till(jag vet, det finns, men utan biverkningar osv osv osv) just på måndagar men när så inte är fallet får man förlita sej på andra metoder.

Shoppa lite lycka tex.
Inte den sundaste av lösningar, i know, men jag kan å andra sidan komma på ett flertal värre paniklösningar. ;)

När jag var å shoppade dop-present till Alice bestämde jag mej för att jag äntligen var värd de där byxor på Cubus som jag trånat efter i flera veckors tid.

Först hittade jag dem inte på sin vanliga plats men det fanns tack å lov ett par i min storlek på den placeringen. ;)

Himla fina tycker jag! :D
(även om storleken på dem å hur allt annat sitter på mej är en ångest-historia i sej.)

Tittade även in i thaibutiken jämte jobbet å kom ut med detta;

Så nu ska här lagas thaimat också. :D

Nu ska jag recensera lite recept här i mina böcker(briljant idé å tips från kollega: :)) sen ska jag ställe mej en stund på crossen! :)

Hoppas ni mår prima.
Hej på en stund! ;)

Av Lisa - 9 november 2015 07:49

Ny vecka igen.
Here we go! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards