Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Lisa - 18 juni 2015 20:52

Fullt ös i dag vill jag lova.
En tur till edenryd, middag å ärenden på stan innan träningen.

Gör ett försök med att färga bort det gula å visar upp nytt nagellack. :)

Jag tror jag har allt klart inför morrondagen nu om nu bara håret vill samarbeta också... ;)
*håller tummarna*

Hur mår ni annars?
Lämna gärna en kommentar med ett hej å tala om vem du är innan ni surfar vidare! :)

Nu ska jag fixa det sista här!
Kram
Å
Hej! :)

Av Lisa - 18 juni 2015 11:12

Fatta ni hur mycket Ernst-citat det kryllar av hos oss nu? :)

Lite svart sand i botten av denna ska ordnas å kanske svarta ljus också?
Just nu är det lite väl vitt... ;)

Det är riktigt inne-kura-väder som sagt, men här står en hel massa på agendan.
Lite lugn först dock tänker jag.
Ett stort glas med iskall rabarbersaft å lite Ernst på tv-play tänker jag unna mej. ;)

Av Lisa - 18 juni 2015 09:06

Hur kul är det egentligen att ha gult hår å känna sej svullen över allt dagen innan ett bröllop, där jag näst efter brudparet kommer påkalla mest uppmärksamhet?!
Jag vet att jag borde gått till en frisör å fixat till mej i veckan.
Men tiden är inte helt på min sida just nu...

Här inledde vi dagen med hunger-vansinniga ungar, huvudvärk å jordgubbsfil över hela vardagsrummet! ;)

Vädret liknar fortfarande mera höst än sommar, men vet ni?

I dag bryr jag mej varken om vädret eller dålig start.
Barnen har fått lite för-frukost å lugnet har lagt sej i väntan på att nybakat bröd, äggröra å bacon å jordgubbar med mjölk ska dukas fram på bordet! ;)

Å i 6 veckor ska jag få vara tillsammans med de där helgalna ungarna som är mina! ;)

Jag önskar mej förståss sol så vi(framför allt jag) kan bada, men den värdefulla tiden är viktigast ändå!

Nu kör vi på torsdagen här, frukost is commi'n up! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards