Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Lisa - 5 juni 2015 22:33

Presenten från jobbet.
Så fin när den lyser! :)

Här är jag hörrni. :)
Har spenderat eftermiddagen å kvällen utomhus som sej bör.
Först med barnen å sen med Martin å en av hans kollegor på altanen de två senaste timmarna. ;)

Ska snart flytta in till sängen men håller ut en liten stund till. ;)

Gonatt på er.
Kram å hej!

Av Lisa - 5 juni 2015 15:49

Ååååå snälla låt det va varmt nu!

Av Lisa - 5 juni 2015 08:56

Denna veckan är jag lite extra stolt över min man.

Som utnyttjade den negativa sparken där bak till något positivt.
Vågade.
Växte.
Å vann!

Du är bäst Martin! <3

Av Lisa - 5 juni 2015 07:05

Nu är det nog.
Jag(å Viggo) orkar inte med jeans mera! :)

Fredag igen då mina vänner!

Har gjort min 20minuters runda(3 km ganska då exakt!) även denna morron så jag är nöjd. :)
Lite gym å lite löpning i helgen med sen blir det inte en så katastrofal träningsvecka ändå. ;)

Känner mej pigg å glad(var faktiskt pigg i går också! :D) å redo för en härlig helg på hemmaplan.
Jag hoppas den utlovade värmen verkligen dyker upp å på att vi lyckas gräva å fixa inför växthuset anländande på måndag. :)

Vi hörs i eftermiddag!
Har det så bra så länge! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards