Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Lisa - 5 mars 2016 08:47

Låg uppe å kollade på min serie tills klockan var pinsamt mycket.
Då tassade jag upp å la mej, men kunde bara inte somna. :(

Strax innan halv sex var båda barnen uppe å snurrade å jag kände lite att "shit, det här är ju tidigare än vardagarna" å försökte övertala dem att det var natt.
Leo köpte det å kröp ner jämte mej å vi vaknade av ett ryck bägge två när klockan ringde vid strax innan åtta.

Viggos aningens otrevliga humör skallrar om att han inte somnade om mera..

Vad Martin anbeträffar gick hans bus typ över i fem från kyrkan.
Jojjomensan.
Han å min pappa är på vårens bordershop-tur å kommer inte synas till förräns i kväll! :)

Barnen å jag håller på traditionerna å hänger med mamma under dagen! :)

Vi har inga större planer annars.
Jag hoppas kunna smita till gymmet en vända å Leo vill leka med en kompis.
Sen lutar det åt att jag bjuder mamma på nån form av soppa(även det är tradition!) å så hade hon införskaffat vårens första frön! :)

Nu vankas det dock frukost för mej å Leo, vi hörs lite senare med shoppingtips å recept å vad som hinns med! :)

Ha det fint så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards