Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Viggo har badat...

Av Lisa - 27 februari 2008 20:30

... i kväll, utan att skika, han pep bara lite sen låga han å tittade runt med sina små ögon. :)

Tror nästan att vi har världens snällaste bebis helt plötsligt, han äter å sover å ligger å tittar, skriker knapp nått. :)

 


Kommer säkert ett bakslag snart, men vi njuter så länge. :)


Martin ska kolla på Lost, funderar på om jag ska gå å sova, har lite sömn att ta igen. Kan va en bra idé att passa på.


Till er som kommenterar: ni är verkligen mina bästa vänner, känns så bra att veta att ni finns tillgängla som back-up att fråga om det krisar. tack för stödet tjejer!

 
 
erika

erika

27 februari 2008 20:42

Grattis till Bebben :)

http://yummiemummie.blogg.se

 
Ingen bild

ida

27 februari 2008 21:20

Åhh vilken mysstund! Så mysigt att bada de små! Wictor gillade som först när han blev lite äldre. Nu älskar han det, men vill att vi ska bada med honom!
Tror på att Viggo och ni vant er vid varandra så det är säkert inte en tillfällighet att allt känns bra! Ni har ju varit med om mycket den senaste tiden :-D
Skönt att du uppskattar kommentarerna i din blogg...har efter att jag börjat läsa din blogg lite små funderingar på att själv börja...men är lite feg :-D
Hoppas att du kommer orka fortsätta blogga! Tycker gott du kan döpa om bloggen, finns väl verkligen inget underbarare med ens barn och den enorma glädje och stolthet man känner!
kramkram

 
Madde

Madde

27 februari 2008 22:02

Var inte så säker =) Alla sa till mej att det skulle komma ett bakslag Isolde var precis lika snäll och vet du vad hon är fortfarande :-D
Jag tror han kommer förbli så snäll =)

http://isolde.babyblogg.se

 
Ingen bild

Ina

28 februari 2008 12:07

va mysigt! Och bra att han gillar att bada, det är så otroligt mysigt, vänta tills han börja sprattla och skratta! =)
Och skönt att amningen börjar ordna till sig!
Kramar från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards