Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Vilken dag. :D

Av Lisa - 5 januari 2009 19:37

Har haft en mysig dag, verkligen roligt med så fina vänner på besök. :)

Tack för i dag flickor! :)

Frallorna var super goda... :)

Viggo blev först lite överumplad av alla flickor å blev lite mammig, men sen var han igång. :)

Sötaste av allt var när Ofelia matade Viggo med kex. :) Han gapade efter hennes hand å hon sträckte snällt fram sitt kex till honom. :)

Kelade gjorde de med, men så fort jag tog upp kameran satte de av åt varsitt håll. Ska kolla senare om jag lyckades knäppa nån bra bild...


Dock har jag varit trött hela dagen, hela tiden. :( Tradigt sånt är, hur mycket jag än försökte ignorera den så gjorde tröttheten sej påminnd hela tiden...

Skräp!


Viggo den lilla kotten, han var med helt färdig å däckade i Martins famn redan halv sex, utan å äta eller nått... Nu har han dock fått i sej en flaska välling...


Mamma har varit här å fixat mina gardiner, de är sååå snygga. Har tagit bilder på det med, men jag orkar inte sitta här länge till så jag får ordna det en annan dag... Tack!


CSI NY börjar i kväll. men frågan är om jag är vaken då...?


I morron ska jag plugga. :S I sista minuten, men vad gör man...?


Hej!

 
 
Ingen bild

Hanna

5 januari 2009 21:17

Tack för en toppen dag =) såå mysigt =) kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards