Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Lisa - 6 april 2010 20:36

Har knappt sovit alls i natt.

Först kunde jag inte somna, hade sjukt ont i huvudet.

Somnade å sov max en timme innan jag vaknade utan huvudvärk.

Då kunde jag inte somna om för jag var rädd att huvudet skulle börja dunka igen. :S

Riktigt störnade med sånna tankar. Onödigt till tusen.


Huvudvärk hela dagen ovanpå det.

Är på så grymt dåligt humör.

Å sen att Martin är sur som en jävla citron hela tiden gynnar ju inte speciellt mycket.

Inget jobb i morron. Än.

Ska va disponibel men känner på mej att det blir utryckning nån annanstans.

Har sagt det innan, men jag kommer inte klara jobba såhär så länge till.

Kronisk huvudvärk som bergis är stressrelaterad säger väl allt? :S

Kan hända att alla bröllopsbestyr som ständigt skjuts på framtiden också är en faktor.

Jag är så trött.

Slutgnällt för nu.


----------------------------


Nu till nått betydligt trevligare.

På torsdag klockan halv två är det dags för ultraljud.

Martin ska inte följa med.

Eftersom jag är en aningens paranoid av mej vägrar jag gå dit själv i fall det skulle visa sej vara något fel.

Stina ställer upp å får preview på sitt nya syskonbarn.

Ska bli skönt att få ett säkrare BF-datum å se så det står rätt till därinne...



Nu blir det DH. :)



Av Lisa - 6 april 2010 19:51

Efter ett par obevakade timmar i sällskap av vår lillebror har Stina gått å blivit facehooked!

Hon är totalt såld på den gigantiska community-siten. :D

Så gott som varenda mening hon har yttrat sen hon kom hit vid halv fem har varit facebook-relaterat.

Ska erkänna att jag är lite frestad.

Vad tror vi, är jag redo för facebook? ;)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards