Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Lite extra kärlek i allafall. :D

Av Lisa - 14 februari 2011 20:45

Det här har varit en väldigt fin alla hjärtans dag.

Inte helt annorlunda jämnfört med vilken måndag som helst bortsett från några små detaljer. :D

Viggo sov till åtta, men vi var ändå effektiva nog för att hinna leka innan vi skulle köra i väg. :)

Tänk vad allt kan flyta på om trots å trötthet inte står i vägen. :)

  Vi lekte även lite med "ta-kort-på-oss-själv-funktionen" på min telefon, med varierande resultat. :P


Vi spenderade förmiddagen på Öppna förskolan som vanligt å därifrån körde vi direkt till Coop för å handla lite grejer till i morron å mjölk å vadvi fick plats med i vagnen... :D

Leo är förvisso stor nog å sitta i en såndär bebis-kundvagn men han sov så vi tog honom bilstolen å den tar ju sin lilla plats. :D

I vilket fall som helst inhandlade vi en liten blomma, en kartong med alladinhjärtan  å ett kort som vi körde inom å satte på hallbyrån hos världens bästa mormor å morfar.   

Dessa fick sedan sällskap av yttligare en chokladkartong å blev en alla hjärtasdags present inte bara från barnbarnen utan även från Stina, Martin, Gurri å mej. :)


När vi kom hem å Leo hade somnat för sin eftermiddagslur fortsatte vi vår kärleksanda å bakade en toscakaka till Martin. :D

Viggo gjorde nästan allt själv. :)

Å pratade hela tiden om hur glad pappa skulle bli för sin kaka.   


Sen tittade Stina inom med geléhjärtan till Viggo å stannade på middag. :)

I brevlådan hittade vi även ett litet kort dagen till ära. :D

 

Lite firande har det alltså blivit. :D

När grabbarna somnat slängde jag i hop en morotskaka som vi ska fika på i morron. :D

Eftersom jag ska bjuda på tortilla-pizza så kunde jag åtminstone anstränga mej lite, eller hur? :D

Bortsett från tomatsåsen kommer jag ju inte bidra med så värst mycket mer än å lägga alla tillbehör i skålar. :P


Nu ska jag forsätta kolla på kvällens sista PB-avsnitt å sen ladda inför morrondagen.

Inga avhopp än så alla sex mammor plus bebisar å Nike å Signe kommer vid elvatiden. :D

Ska bli skoj, även fast jag inte ens har stolar åt alla vid bordet. :P


Googlade förresten Anorak, kom fram till prisjakt.se som listade 144 stycken, alla utom tre-fyra stycken var herr-modeller...

Ska titta närmare på dessa vid tillfälle. :)


Trevlig alla hjärtas dag på er!

 
 
Linda N

Linda N

14 februari 2011 22:25

Låter som en bra alla hjärtans dag!!

Hm, jag hänger nog inte riktigt med på vad det är för tröja du vill ha... *trög* Men jag skulle kunna tänka mig både en Nike och en Hummel likt länken;
http://www.stadium.se/mode/damklader/trojor

Fast vete sjutton hur storlekarna är?! Det är det som stoppar mig från att beställa. Är det en liten L lär det ju tyvärr inte passa mig. Realist - javisst!

Kram!

http://knepstolparna.blogspot.com

Lisa

15 februari 2011 06:02

De tröjorna var verkligen fina också, det var nån cerise som jag lätt hade köpt om jag var gjord av pengar. :D
Jag får nog kolla i butiker som säljer typ vildmarksutrustning om jag ska komma i närheten av det jag letar efter.. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards