Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

En bra onsdag! :D

Av Lisa - 14 september 2011 08:58

 

Gomorron alla!

Natten som gick har jag sovit bra. :) Martin har varit uppe å matat Leo vet jag, men det är det enda jag hört av både honom å Leo fram tills klockan sex när den lille ville upp.

För ovanlighetens skull så lyckades vi smyga i hela fyrtiofem minuter innan Viggo vaknade. :)

Mycket bättre förutsättningar för en bra dag i dag alltså.


Vi har planer för dagen i form av ÖF på förmiddagen å ettårs-besök å spruta på bvc för Leo på eftermiddagen.

Vi har tid där klockan halv två. En riktigt usel tid för det är precis mitt i Leo's sov. :(

Vet inte riktigt hur vi ska få i hop både lunch å så tidig läggning som möjligt för Leo innan dess, men det får bli som det blir.



Det blåser en hel del ute här i dag också, men jag hoppas vi kan gå ut lite i trädgården innan det är läggdags för barnen.

I går var vi inte ute så värst mycket alls precis...

Vi behöver ju vår friska luft. :D


Sitter här med lite dåligt samvete för att Viggo jämt måste vänta.

Hela morronen har han velat leka med Lego, å har så gjort fast ensam eftersom jag klätt på Leo, dukat av frukost osv.

När jag lagt Leo å var redo å leka hade Viggo gett upp å ville se på tv i stället. :S

Jag hann alltså inte ens börja leka med honom.

Det där är ännu en grej jag oroar mej för när vi ska börja med jobb å förskola.

Hur ska man hinna leka med barnen å sen allt annat de få dagar man är ledig...?


Nu ska jag sätta lite fart här...

I dag blir det nog både strumpor å jackor...

Hösten är här på allvar...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards