Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Nytorpet kallar!

Av Lisa - 14 juni 2012 09:25

En liten inspelning på sötaste ungarna.

Å ja, mamman är precis så nyvaken som hon ser ut!

Innan kaffe=tio år äldre! :P

Vaknade faktiskt med huvudvärk.

Så kan det gå när man är vuxen å har friheten att välja å spendera sin kväll på altanen med bästa grannen å vin i glasen. :P

Nu drack jag två glas rosé å ett glas rött, så det är inte fullt rättvist med huvudvärk, å jag skulle tro att det var kombon av två färger på vinet som är bidragande.

note to my self: inte blanda! :)

För övrigt kan jag meddela att altan-kvällen hjälpte.

Känner mej inte alls så less å irriterad i dag å det är ju toppen. :D


Dagen i dag inleddes med säng-gos, först med bara Viggo.

Som babblar å babblar på, han är så underbart rolig å lyssna på(när han inte tjatar om bajs. :S) när Leo vaknat å fått ny blöja joinade han också oss i dubbelsängen där vi låg å drog oss till kvart i nio eller så. :P


I dag är vi lediga å ska passa på å njuta av våra fina vänner å av naturen då vi bestämt med Anna å Maja att vi ska spendera dagen i Nytorpet. :)

Så länge det inte regnar tänker jag envist stanna kvar en bra stund i allafall. :D


Kvällen ska spenderas i soffan, det har jag bestämt redan nu.

Å då ska ni få tapas-recept å förhoppningsvis få veta vilka porslin det blir från Mateus(har nog aldrig velat fram å tillbaka så mycket i hela mitt liv! :P) å säkerligen se en å annan bild från skogs-utflykten. :P


Hej så länge!


           



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards