Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2013

Av Lisa - 27 juni 2013 18:31

De är allt bra snälla den där mormorn å morfarn! <3

Söta så man smäller av! <3

Villervalla har mycket fint! :)

Av Lisa - 27 juni 2013 18:17

En grill rikare! :)

Av Lisa - 27 juni 2013 15:05

Av Lisa - 27 juni 2013 14:03

När jag kom hem från affären fick jag snilleblixten att bära ner varor direkt genom källardörren, till frysboxen som står där.

Råkade trampa till på en stge på vägen ner, som välte, jag fångade den å räddade där igenom Martin cykel men slog mej rejält på höger handled.

Dessutom utlöste jag vårt larm genom att gå källarhållet.(inget sms, det funkar ju inte den skiten!)

Packade upp alla varor, å fick faktiskt plats i kyl å frys å körde sen för att hämta barnen.

Väl där rev deras galna katt hål både på min näsa å läpp å handleden fick ytterligare en rejäl törn när jag fick dra ut en trotsande Viggo från bilen. :S

Allt detta skedde inom loppet av fyrtifem minuter, å sen har det varit lugnt. *peppar peppar*

Min förbannade handled gör dock väldigt ont ännu, hoppas dock det släpper under eftermiddagen å att oturstimmet är över å förbi. :)


Nu ska jag strunta i kaosen inomhus en stund å gå ut å njuta av att solen faktiskt tittar fram. :)

Hej på en stund! :)

Av Lisa - 27 juni 2013 11:49

Bara färskt bröd å jordgubbar som behöver handlas i morron! :)

Av Lisa - 27 juni 2013 09:18





 

Grattis på 30 årsdagen världens bästa pappa å man! <3  

Å grattis till bästa Jajja med! :)

 


Hej å gomorron.

Här sitter jag vid köksbordet å suckar åt att det återigen börjar mörkna ute. :(

Jag vill inte ha mer regn nu faktiskt.

Har ju semester för bövelen, då vill jag va ute utan att frysa eller bli blöt! :S


Har sovit som en kratta i natt, sparkande barn, klättrande barn, gråtande barn utan täcken å så en fluga i sovrummet på det.

Födelsedagsbarnet tyckte själv det var onödigt att väcka barnen bara för å sjunga så vi ringde honom när vi vaknade i stället.

Å presenterna får han i kväll. :)


   

Flugfångare! <3



Planerna för dagen är ju då en storshopping-tur till Ica för min del å mormor å morfar-lek för barnens del.

Å i kväll ska jag å den gamla maken ute å äta för å fira den stora dagen. Jag personligen firar mest att jag INTE fyller 30 år. :P


Hoppas ni får en bra torsdag, så hörs vi lite senare. :)

Av Lisa - 26 juni 2013 20:10

Att man kan känna sej så kvällstrött när man inte gjort särskilt mycket alls på dagen?

Har knappt varit ute ens i dag.

Förrutom att jag var tvungen att ta en kvällstur till jobbet för å lämna in den här terminens körjournal å köra till Coop å inhandla cellofan. :D


I morron får vi verkligen hoppas att det är uppehåll, så vi kommer ut lite i allafall. 

Om det fortsätter regna får jag sätta om mina nya blommor i regnkläder helt enkelt. :)

Jag ska handla också är tanken, en herrans massa både att fylla frys å kyl med för kommande vecka å till kalaset vi ska ha för Martin på fredagkväll. :)

Vi ska ha grekisk pyttipanna å klassisk pinocciotårta toppad med jordgubbar. :)

Tror det kan bli bra, men det är extremt svårt att beräkna.


I morron ja, då är det den stora födelsedagen, Martin(å vår bästa Jajja!) fyller 30 år.

Jag trodde att min kära make skulle ta semester dagen till ära å hade planer på att vi skulle utflykta på dagen hela familjen, men nix pix, han ska jobba han. :)

Han har tagit ledig på fredag, men då blir det ingen tid till utflykt så vi ska till Bellas i Bromölla i morron kväll. Bara Martin å jag.

Är lite kluven där, för jag hade velat fira min 30-årsdag med mina barn, men vi ska åka när de lägger sej så då känns det ändå okej. :)

Å jag ser fram emot att testa deras hamburgare. :D


Nu tar jag kväll här, kollar på grillmästarna å sen vet jag inte riktigt vad det blir. :D

Kram å hej på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards