Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2013

Av Lisa - 29 juni 2013 15:29

Att åka från Karlshamns station, en helt ny upplevelse för Martin. :P

Av Lisa - 29 juni 2013 14:45

Det får duga! :)
Snart sticker vi! :)

Av Lisa - 29 juni 2013 12:36

Dagens snyggaste outfit! <3

Å nån har lärt sej cykla! <3

Av Lisa - 29 juni 2013 11:50

Att fortfarande dricka morronkaffe klockan tolv? :)

Av Lisa - 29 juni 2013 10:57

 

Blandade kalas bilder. :)

 

Go förmiddag! :)

I dag slog den här familjen nått slags rekord å låg kvar i sängen till halv tio?! :)

Leo sov till halv nio men är tröttast av alla ändå efter den sena kvällen.   

Han ligger nerbäddad framför en film nu medan vi andra mest tar det lugnt vi med, i varsitt hörn av huset. :D

Gårdagens 30-års kalas var som ni redan sett mycket lyckat, å det var en något chockad make som fick sin hett efterlängtade fotbollsresa i present av mej å barnen å Håkan å co. :)

 

Jag blev också firad å fick presentkort på Biltema(hej hej skrinda med strandpackning i sommar! :D) en rosa brännare å pengar, pengar som jag i detta nu sitter å spenderar på nya OPI-lack på Bangerhead.(de hade flera stycken till nersatt pris. :P) :)  

 

 

 

Dagens förmiddag är oplanerad sånär som på att jag ska försöka tagga till för nån form av träning. Vädret är minst sagt opålitligt så det lutar åt CT:n även fast jag gärna hade masat mej utomhus. Att sping i regn är dock inget som låter så särskilt lockande i mina öron.

 

Vädret alltså.

Blev ganska trött när jag insåg att vår tvätt hängt ute på vindan i nattens oväder(här har det tom åskat!)

å i kväll ska vi på nästa 30-årsfest hos Jajja å Mange å det blir liksom inte alls lika kul i tio grader å regn. En fest den 29 juni, det ska va en sommarfest å inget annat!

Jag ser i vilket fall som helst verkligen fram emot den här festen.

Vi ska ta tåget till Sölvesborg i eftermiddag å sen sova där i natt.

Det ska bli så kul å gå på fest, dansa å ha skoj med världens bästa trettioåringar. :D

 

Hoppas ni har det bra. :D

Vi hörs senare! :)

 

 

Av Lisa - 28 juni 2013 23:31

För han ska på fotbollsresa! <3

Av Lisa - 28 juni 2013 22:12

Vi har ätit mat å tårta.
Druckit kaffe å drinkar.
Spelat musicquiz å pingis.
Å än är det inte över.
Några gäster stannar en stund till. :)

Tror maken är ganska så nöjd med sitt firande. :)

Jag personligen vägrar pingis å sitter ensam upp när barnen har somnat med nått som jag sällan tackar nej till: ett glas rosé(även om det verkligen inte var det bästa jag druckit...)

Av Lisa - 28 juni 2013 16:49


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards