Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Fredagkvällen är här.

Av Lisa - 27 september 2013 21:22

 

     

Höst-fina blommor vid ytterdörren

å så Viggo's solros vid namn Gloria(jojjomensan, han hälsar på henne varje morron med. :P)

 

Hej å gokväll på er. :D

Här ligger jag i min ordinarie soffa med en katt på magen.

Katten i fråga försvårar framkomsten till tangentbordet, men han kunde inte bry sej mindre. :)

Martin kollar på film här å jag borde sannerligen träna nått litet men orkar bara inte.

Får hoppas jag är taggad å att tiden finns på mina timmar mellan jobbpassen i morron, för jag känner att det varit lite väl uselt med träning denna veckan..   

 

Dagen i dag har verkligen varit till belåtenhet. :D

Jag å barnen har planterat blommor, städat hos Lupus å sett film tillsammans innan pojkarna drog till Kellanders å lekte å jag drog till jobbet.

 

Härligt att bara umgås med de små, å koppla bort allt annat.

I morron ser jag dem knappt då jag ska spendera tio timmar på jobbet...

Nån måste ju jobba, så är det ju, å det är kul när man väl är där, men två helger på raken är lite småtrist, med tanke på den missade hela-familjen-tiden å helgkänslorna som aldrig kommer...

Men men, jag får se fram emot nästa veckas lediga dagar i stället. :)

 

Nu är det strax läggdags här.

 

Hoppas ni med haft en fin fredag. :)

Kram å gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards