Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2014

Av Lisa - 13 januari 2014 16:00

Orkar varken handla eller laga middag i kväll så jag bestämde mej för något enkelt till kvällsmat.

Närmare bestämt räkmackor.

Undrar just hur enkelt det egentligen är när å både baka brödet å göra majonäsen...?

:D

Av Lisa - 13 januari 2014 15:30

Bara måste dela trailern här med.

Det här är så bra att man inte kan fatta!

Magisk serie! :)

Av Lisa - 13 januari 2014 06:40

Gomorron kyla.
Gomorron kaos.

Vissa dagar vill man bara spola tillbaka å börja om.

Nu taggar vi måndag.
Hej ho let's go! :)

Av Lisa - 12 januari 2014 21:21

I kväll blir det inte ens nån bild.
Rudolf med röda mulen var det!
:S


Då var det söndagkväll igen.
Jag har jobbar helgen å inte hunnit med särskilt mycket mer.

Har precis tränat dagens pass å lagt mej till rätta i soffan med tidningen jag bara hann bläddra i ett par minuter innan Viggo ville spela spel innan. :)

Ska spana en i den en stund å sen lutar det åt sängen.
VD vägrar låta sej streemas så vi har en liten seriepaus at the moment. :P

Hoppas ni haft en bra helg.
I morron tar vi nya tag å laddar inför en händelserik vecka som kan betyda förändringar, hoppas jag! :)

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 12 januari 2014 18:11

En liten lugn stund! :)

Av Lisa - 12 januari 2014 17:52

Om ni ser sånna här i nån affär hör på bygden, snälla hojta till! :)

(Mina är slut å jag har ett starkt sug efter å göra pudding på dem nämligen. :))

Av Lisa - 12 januari 2014 11:52

Är väldigt trött i dag, men huvudet håller sej faktiskt fortfarande lugnt!
Hurra till det! :)

Ska jobba till fyra sen blir det en lugn eftermiddag tillsammans med mina pojkar! <3

Ville bara säga hej å önska er en bra söndag!
Kram å hej!

Av Lisa - 11 januari 2014 22:06

Kalla mej gärna Rudolf.
Två jättefinnar ger en knallröd näsa. :P

Det gick över förväntan å jobba faktiskt å vet ni vad? Jag kan utropa denna lördag som den första (nästintill) huvudvärkfria dagen på evigheter! :D
Jag är hoppfull å känner att nu kan allt bara bli bättre! :)
Min eventuella 30årskris är långt i från över, men jag gör vad jag kan för å ta tag i mina problem nu åtminstone! :)

Har precis fått krama om en skräckslagen liten Viggo som vaknat i en mardröm.
Det händer i mellanåt att han vaknar så, i panik å med livrädda ögon när han drömt nått otäckt.
Stackarn. Men jag fick ju som sagt kela en stund å det är jag ändå lite glad för. :)

Nu ska jag avsluta kvällen med att inleda en ny seriesäsong.
Diverse övernaturliga varelser å intrigen i Vampire daires väntar! :)

Kram å gonatt på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards