Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2014

Av Lisa - 8 februari 2014 11:03

 

I dag har jag varit med Leo på hans gympa. :D

Jättekul å han var så duktig så. :)


Jajjamensan.

Ledig lördag å en fullbokad dag.

Gympa, pingis, kalas å sen ska Martin i väg framåt kvällningen.


Jag hoppas på å kunna slänga lite ögon på dagens OS-tävlingar å träna en rejält pass nånstans mitt i mellan allt. :)


Mycket mer har jag inte å berätta den lördag faktiskt.

Men jag återkommer säkerligen senare. :)

Av Lisa - 7 februari 2014 18:19

Lugnet har lagt sej på ekebergslundsvägen. <3

Mina ögon går i kors å stressen har inte lagt sej, men fredagar är allt rätt bra ändå... :)

Av Lisa - 7 februari 2014 16:24

Noll fantasi resulterade i kebab med tortillabröd(vb-chips till mej) å ett helt berg med snacks till familjen där alla gillar olika, inklusive barnens fredagsgodis förståss. :)


Känner mej stressad, ofokuserad å lite ledsen.
Det är alltid tungt å säga hejdå till de man lämnar(trots att jag borde ha vanan inne..) å just nu hade jag kunnat ge bra mycket för å kunnat vara med på kombopasset som är på motiva just nu.

Men eftersom det inte logistiskt möjligt ska jag ruska av mej olusten, tända en massa ljus, röjja undan allt bråte, "laga" middag till familjen, tagga inför os(som jag älskar detta men hatar att det inte sänds på SVT! :() å eventuellt orka med lite hemmaträning innan jag somnar på soffan å håller helg. :)





Av Lisa - 7 februari 2014 14:19

Rusar från jobbet nu å ska hämta upp barnen.
Sen ska vi till Ica, men jag har fortfarande ingen som helst aning om vad vi ska äta i kväll.
Snälla HJÄLP, tipsa om nått gott, eller bara tala om vad ni ska ha till middag..?
Helst utan gluten eller obscena mängde kolhydrater..?

Av Lisa - 7 februari 2014 06:10

Då kör vi på fredag.
Jobb å diverse åtaganden.
Men sen bara fredagsmys med god mat(frågan är bara vad?!) å OitNB! :)

Å denna helgen.
Då är jag också ledig! :)

Av Lisa - 7 februari 2014 05:51

Stort stort grattis på 60årsdagen önskar vi världens bästa svärfar/morfar/pappa i dag!


Å hipp hipp hurra även för min allra äldsta vän, Henke, som fyller 30 år i dag! :)

Av Lisa - 6 februari 2014 21:49

Alla serier måste ha en förkortning.
OitNB.
Bra grejer! :)

Av Lisa - 6 februari 2014 13:36

Efter en powernap(blev så besviken när min SG väckte mej. :P)
med 12 nålar lite här å där är det dags för dagens sista utmaning, min jobbkväll! ;)
Förhoppningsvis förblir jag pigg hela passet! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards