Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2014

Av Lisa - 18 februari 2014 22:51

Kväll igen å jag ska strax sova.
Har tränat mitt älskade tabata-pass i kväll å är ganska nöjd med dagen. :)
I morron är det lång jobbdag med apt som gäller innan jag får min långa ledighet å kan lägga full fokus på att ordna kalas. :)
Helt galet att min första unge fyller 6 år i helgen..! <3

Ville mest bara säga gonatt å tack för att ni finns! :D

Av Lisa - 18 februari 2014 15:56

Sitter mitt i ett dinosaurie-invaderat vardagsrum å dricker kaffe.
Efter-aku-tröttheten gör sej påmind å jag vet inte vad jag ska känna efter det där, något hemliga, mötet jag varit på i dag.

En sak är dock säkert.
Jag är i akut behov av ledighet å avkoppling.
Å jag längtar verkligen till vi ska åka till Lalandia å bara göra ingenting å umgås.
;)

Nu ska jag sluta ögonen en stund här i stolen, sen ska jag börja med middagen.
Lax i ugn med blomkålsmos å smält smör med ägghack i blir det i dag. :)

Av Lisa - 18 februari 2014 14:32

Så mycket för det myset. :(
To hell with it.

Leo har gallskrikit i en timme å mitt huvud dunkar nått extremt.

Tur vi har fler timmar på oss att göra om-göra rätt! ;)

Av Lisa - 18 februari 2014 10:12

Då var dagens första to-do's avverkade.
Kom tio minuter sent till sjukgymnasten för Viggo bestämde sej för att ha mjukisbyxor å långärmad tröja just i dag.
Dessa plagg har han annars ratat i flera år så det tog ganska lång tid å hitta nått som dög till lilla herrn. :P
Tröjan han tillslut tog var på gränsen till för liten, men han blev nöjd. :)

Har precis kommit hem efter dagens behandling å ska slänga mej i duschen å göra mej respektabel inför dagens stora händelse. :)
Mina bästa sidor ska visas upp å jag hoppas på å kunna göra ett lovande intryck. ;)

När mötet är slut ska barnen hämtas tidigt.
Vi ska spela diamanten å bara ta det lugnt innan middagen ska lagas. :)
Halv åtta ska jag träna tabata på gymmet å det ser jag verkligen fram emot. :)

Hoppas ni också har en bra tisdag! ;)
Kram å hej så länge! :)

Av Lisa - 17 februari 2014 21:59

Natti natti! :)

I morron håller vi tummarna för att det vänder! :)
Akupunktur å möte står på agendan.
Å en efterlängtad eftermiddag tillsammans med kidsen! :)

Kram å hej!

Av Lisa - 17 februari 2014 19:57

Mina gamla ramlar sönder, så nu var det tvunget med nya träningspjux. :)

Nike(igen) å rosa, förståss! :P

Har jag tur får jag testa dem redan på torsdagens cirkelpass. :)

Har en underbar träningsvecka framför mej för övrigt.
Lediga kvällar å helg ger möjligheten till fyra pass. :)
Tabata(om jag får plats), cirkel, spinning å så cxworks+spinning.
Ljuvligt! :)

Av Lisa - 17 februari 2014 17:04

Som jag saknat dem i dag! <3



Då var sista dagen i i mitt maraton gjord.
Bara en långdag på onsdag kvar, sen har jag FEM lediga dagar att njuta av! :)
Det ska bli galet skönt. Å är ruggigt välbehövligt just nu.
Förhoppningsvis hinner jag med mer än å bara kalasplanera med allt var det innebär. :)

Lagar måndags-tacos efter önskemål å kvällen ska spenderas med lite träning å kanske ett avsnitt av OitB, det var länge sen nu. :)

Hoppas ni haft en bra måndag!
Kram å hej!

Av Lisa - 17 februari 2014 09:06

Ny vecka.
Sista jobbdagen i min svit väntar.
Har jobbat sju av de åtta senaste när jag går hem i eftermiddag.
Ska bli skönt med lite ro, även om det inte blir riktigt ledigt förrän torsdag.

Hoppas ni får en bra dag. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards