Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Lisa - 26 juni 2014 09:31

I kväll är det dags för årets upplaga av Sommar med Ernst att ha premiär! :)
Hurra å jippi! :)

Av Lisa - 26 juni 2014 09:04

Kaffe på trappan i dag.
Eller ja, får faktiskt sitta uppe på altangolvet för å undvika det genomblöta trät i just själva trappan. :)
Skönt med lite sommarkänsla när återligen utlovas åska å otaliga mm regn i eftermiddag.

Vi har som sagt inte så många fler planer än en runda till Ica.
Kanske ringer Viggo till en kompis å i kväll är det cirkelträning som gäller för min del.
Å efter det ska vi tjuvstarta helgen å firande av Martins födelsedag med Jamie oliver's lyxiga beef sandwish till middag. :)

Nu är det dags för frukost.
Önskar lite att jag kom på nått kul å äta.
Kör lite samma-samma, lchf-bröd/fröknäcken å grekisk Yoggi/smoothie.
Nån som har nått skojigare å påminna om? :)
Några snabba lc-pannkakor eller så tex.? :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards