Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2014

Av Lisa - 23 juni 2014 08:59

Det blir inget ute-kaffe i dag heller.
Temperaturen har förvisso leta sej upp till 16 grader, men solen klarar inte tränga igenom.

I dag inleder vi semestervecka nummero 2.
Det är galet skönt å va ledig, men vädret alltså, det vill jag lämna in en protest i mot.
I år är jag mer törstande efter sol å bad än nånsin innan å jag har planerat vår semester där efter.
Eller snarare icke-planerat.
Bortsett från ett par fester har vi ingenting inbokat.
Det får nog bli ett par hotellnätter nånstans åtminstone.
Kanske Jönköping eller Kalmar eller nått helt annat ställe, helst utan väderberoende aktiviteter enbart.
Äventyrsbad å lekland får bli kriterierna! :)

I dag ska mest bara hålla oss hemomkring.
Förbereda inför Martins semesterprojekt genom att tömma en garderob å göra vad vi känner för. :)


Först ut är dock frukosten! :)

Hörs sen! <3

Av Lisa - 22 juni 2014 19:04

 

Ett axplock av bilder från vårt traditionsenliga midsommarfirande i stugan. :D

 

Vi har, som ni redan vet, haft en toppenhelg på den plats som i min världen även går under namnet paradiset.

Lite väl lite sömn, å lite väl få plusgrader, men i övrigt, absolut inget å klaga på. :D

Å ärligt talat, så får det va hur kallt det vill, jag är överlycklig när vi alla är samlade oavsett. :)

 

 

Tack så mycket allihopa.

För att ni är ni å för att ni är mina.  

Av Lisa - 22 juni 2014 16:43

Maskin-latte, Disneyfilm å en efterlängtad katt. <3
(För å inte tala om hur skön den egna sängen är! :))

Ganska härligt å va hemma ändå! :)

Av Lisa - 22 juni 2014 16:24

Minns ni det nya shampot å balsamet jag köpte?

Magiskt bra!
Känns som mitt hår blivit dubbelt så tjockt å håret håller sej snyggt länge innan det börjar se smutsigt ut.

Två tummar upp från mej! :)
Rekommenderas varmt!
(Jag har volym-varianten, men det finns flera sorter! :D)

Av Lisa - 22 juni 2014 13:08

Sanering pågår! :)

Är tillbaka i asarum igen.
Packar upp, badar, damma å fixar lite mat. :)

Vi är alla lite matta efter helgens minimala sömn så det blir mest en myssöndag i den lugnaste av takter. :)

Hörs senare!
Kram så länge! :)

Av Lisa - 22 juni 2014 11:21

Vi stannade i Växjö för å köpa glass.

Viggo valde en ask läkerol i stället?! :)

Av Lisa - 22 juni 2014 09:05

Det är alltid finast vänder när man ska åka hem!?

Ett dopp blir det innan vi packar in vårt bohag i bilen å styr hemåt! :)

Av Lisa - 22 juni 2014 07:52

Då vad det morron igen.
Å i dag är det dags å åka hem.
Vi har haft en underbar helg även om jag nog tycker 10 grader är på tok för kallt för å kallas sommar.
Inte ens jag har badat(sen i fredags. Då var det 20 grader i sjön) å då är det illa. :)

Jag har tack å lov sovit betydligt bättre i natt å ska strax upp å hjälpa till med frukosten. :)

Ha en bra dag!
Vi hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards