Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2014

Gomorron onsdag då.

Av Lisa - 13 augusti 2014 10:24

Vaknade vid exakt samma tid i dag som en vanlig stiga-upp-morron.
Fem i halv sex när man har sovmorron kändes ganska hårt, men så kan det gå.
I morron är vi lediga å får en ny chans. :D

Jag känner mej frustrerad å irriterad i dag.
Jag önskar att jag kunde tona ner mej själv. Hålla mej på min kant å låta andra sköta det som är deras ansvar.
Det hade varit så skönt att inte alltid hamna mitt i stormens öga nån gång.
Men men, om jag funkade så är jag inte sann mot mej själv, å det vet jag resulterar i att jag dömmer mej själv ännu hårdare för det.

Varför måste allt alltid bli så tillkrånglat?


I dag jobbar jag ju då kvällen.
På nytt ställe. Första nya av två denna i veckan. Är uppe i ett 30-tal arbetsplatser nu. Tänk att det finns så många?
Man får visa vad man går för i allafall, det är ett som är säkert. :)

Nu ska jag försöka rycka upp mej lite å köra till Ica ett varv.

Vi hörs senare! :)

 
 
Ingen bild

Marie

14 augusti 2014 08:23

Såg den kommentar som du hade fått. Inte någon bra stavning, punkter på fel ställe och allmänt "haffsig" MEN då jag själv träffat dig i jobbsammamhang skulle jag vilja säga, ingen rök utan eld.

Lisa

14 augusti 2014 08:45

Jadu. Ni får säga vad ni vill.

 
Ingen bild

Marie

14 augusti 2014 08:47

Jag säger bara sanningen om hur JAG uppfattade dig.

Lisa

14 augusti 2014 08:53

Jag vet inte hur mycket du sa om din uppfattning, men ändå.
Var var detta nånstans?

 
Ingen bild

Marie

14 augusti 2014 08:56

Jag har samma uppfattning som den andre personen i stort. Frånsett att jag kan stava.

Lisa

14 augusti 2014 08:58

Å när å var har du träffat mej på jobbet?

 
Ingen bild

Marie

14 augusti 2014 09:12

På vilket sätt anser du att det är av vikt?

Lisa

14 augusti 2014 09:21

För jag vill gärna vet vad som hänt å i vilken situation så jag kan bättre mej då jag inte vill uppfattas som något av detta ni anklagar mej för. :)

 
Ingen bild

Marie

14 augusti 2014 11:48

Min reflektion rör inte en specifik situation utan hela det intrycket du visade. Ointresserad, oengagerad, näsvis och ett evigt pillande på mobilen. Du är säkerligen inte sådan men när jag på omvägar såg dig inlägg på Facebook tänkte jag att även folk med namn och rättstavningsprogram fått samma intryck. Jag skriver inte detta som kritik, mer som en väckarklocka. Av den anledningen kommer jag inte heller skriva vilken arbetsplats det gäller. Ta det med dig på alla. Ha en fortsatt bra sommar och Kram.

Lisa

14 augusti 2014 11:56

Okej. Det annars varit spännande å veta om det var i nutid eller för länge sedan, men det är upp till dej!
Det är olyckligt att du upplever mej sådan, för jag ger allt jag har när jag jobbar, men det är inte alltid lätt att göra ett bra jobb om man blir ignorerad eller förväntas kunna allting även fast man är helt ny.
Om vi stöter på varandra igen får du gärna ge dej till känna å så ska jag bevisa att du missuppfatta mej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards