Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa - 6 augusti 2014 15:52

Efter en bra arbetsdag(sånär som på vissa detaljer. ibland blir man less!)/fritidsdag/dagisdag unnar vi oss en tur till sjön! :D

Av Lisa - 6 augusti 2014 05:59

Nu kommer det bli sånna här morronbilder igen.

Tio över fem vaknade jag.
Klockan skulle ringa vid halv så det var inte lönt å somna om.
Steg upp tjugo över, å det är nog den tid jag får vänja med om vi ska hinna med framöver.

Vardagen är här på riktigt nu alltså, å jag saknar redan att ha sovmorron. :P

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo
Av Lisa - 5 augusti 2014 21:45

Det var gudaskönt å träna.
Känner mej som en ny människa nu. :D

I morron smäller det.
Vardag på riktigt.
Tidig morron.
Dagis OCH fritids lämning.
Jobb på nytt ställe.
Till tre.
Å sen hämtning på två ställen igen.
Heja heja oss. :)

Hoppas jag kan somna å sen ska väl resten gå av bara farten.
Jag är nöjd med att ha förberett både matlåda å barnens packning redan.

Nu säger jag natti natti.
Kram å hej på er.
Å tack igen för att ni är så snälla. <3

Av Lisa - 5 augusti 2014 18:39

Det känns som jag bara suttit å stirrat rätt ut i luften hela dagen.

Vädret å all annan oro gör mej fullkomligt utmattad.

Snart ska jag träna.
Å jag hoppas det fyller mer än en funktion...

Av Lisa - 5 augusti 2014 16:10

Dexter.

Typ vid halv sju i går kväll kom han helt plötsligt spatserande som om inget hade hänt! :D

Tack å lov!

Av Lisa - 5 augusti 2014 14:13

Tar mej tid å bläddra i en gammal kompis.
:D

Jag behöver komma ur alla mina onda cirklar å det är nu!

Samtidigt som jag inte kan sluta undra varför just jag blev sån här?
Grubblande, stressad å deppig.

Jag bara ska hitta tillbaka till min positiva inställning, intellektet vill å vet att det gör livet roligare, men ändå är det lättare sagt än gjort...

Men som sagt.
Jag försöker.
Varje minut.

Av Lisa - 5 augusti 2014 13:41

Klyschigt så det förslår.

Men helt sant å värt att ha i bakhuvudet.

Av Lisa - 5 augusti 2014 11:38

Kel på hög nivå. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards