Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa - 14 september 2014 17:08

Av Lisa - 14 september 2014 14:01

Söndags-stek! :)

(Recept finns här på bloggen: sök på slottsstek bara! :))

Av Lisa - 14 september 2014 13:13

Dagens nytta gjord! :)

Kylskåpet är nystädat! :)

Det var på tiden att det blev lite ordning där.
Så man vet vad som finns innan man hux flux står där med grädde i överflöd! :)

Av Lisa - 14 september 2014 10:54

Miljontals svampar men inga trattisar.

Vi får återkomma om ett par veckor. :)

Av Lisa - 14 september 2014 08:54

Tror inte ens klockan hann bli halv nio innan jag sov som en liten gris i går.
:)
Å inte har jag hostat nått heller utan bara sovit( å drömt en massa bråte) tills Leo tyckte det var morron vid sextiden.

Frukosten är redan avdukad å vi tar lite kaffe i "lounge-hörnan" innan dagens planer sätts i verket. :)

Först ut på agendan står ett besök i vallokalen.
Jag är mer säker än någon gång innan på att MP blir de som får mina röster.
:D

När den demokratiska plikten är avbockad hoppas jag kunna fjäska med mej M å P ut på trattisjakt.
Är sugen på skogsluft å på svamp. :)

Å eftermiddag ska Stina å Co. Bjudas på en äkta söndagsmiddag i form av slottsstek! :)

Det hade varit skönt å träna lite också, men en dag har ju bara ett visst antal timmar så vi får se hur det slutar. :)

Hoppas ni får en bra söndag, å glöm för Guds skull inte bort å rösta nu! :)

Av Lisa - 13 september 2014 20:18

Avslutar dagens bloggande med en bild på middag å efterrätt. :)

I natt har jag hostat mer än vad jag har sovit så jag tänker redan nu bädda ner mej å kolla på lite mat-tv innan jag slocknar. :)

Kram å hej.
Vi hörs i morron.

Av Lisa - 13 september 2014 16:00

Plankstek å chokladpudding.

Förrätt blir det dock ingen, men väl lite ostar å kex å paprikasalami till kvällen. :)

Av Lisa - 13 september 2014 15:30

Jomentjena.
En akut bajsnödig fyraåring å scannerfel på Ica.
Glamouren i det här livet är inte alltid närvarande. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards