Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Lisa - 23 december 2007 17:37

Hade haft värsta framförhållning å faktiskt tagit fram köttfärs till middagen. Martin älskar spagetti å köttfärssås å det skulle det bli. Befarade först att de krossade tomaterna var slut, men jag hittade en burk längst in i skafferiet...

Allt var frid och fröjd tills Martin skulle smaka av såsen. Den var hemsk! Gick inte att äta. Det visade sej att tomatburken jag hade hittat gick ut för två år sedan. :( Kan man bli knäckt eller?! 

Det får bli McDonalds i stället!

FAN!!! 

Av Lisa - 23 december 2007 16:35

Å vad det är skönt att inte gör något alls i bland... :)

Ska skala lite potais sen tänker jag spendra större delen av kvällen åt att tjuvträna inför morrondagens coron-turnering. :)  En årlig jultraditon. :D


Förtrollad är ju såklart julens romantiska komedi. :D 

Av Lisa - 23 december 2007 12:39

Har legat på soffan i ett par timmar nu å kollat på under bara The holliday.

Fick faktiskt lite julkänslor. :)

Började dock fundera på vad som har hänt denna julens romantiska komedi, brukar det inte komma en varje år?! Eller är jag helt fel ute? Love acually är ju också en jul-film... Ja,ja... verkar få hålla tillgodo med Arn-premiären, inte för att jag hade tänkt att gå på bio, men om rätt film dyker upp så vet man aldrig...

Av Lisa - 23 december 2007 09:51

Vaknade vi gott mod klockan 7.30(nej, självklart inte av mej själv, rex satt som vanligt å boxade på nattduksbordet.). Tanken är att vi bara ska ta det lugnt i dag å ladda inför de kommande dagarns hektiska schema.


Julafton: Upp vid åtta och marinera räkor och göra potatisgratäng, göra oss i ordning, sen är det asarum som gäller hela dagen+kvällen. Tillsmmans med min släkt och familj.

Juldagen: Ännu en potatisgratäng som skall göras på förmiddagen. Eftermiddagen ska spenderas i Brinkamåla, med julmat och klappar tillsammans med Martins mamma och systrar+familjer.

Annandagen: Spelar Martin KM i väggahallen hela eftermiddagen/kvällen. Å som den stolta fotbollsfru jag är ska jag se alla matcher i hop med Stina och Anna.

27 december: Banken kl. 9.30, Barnmorskan kl. 11, Skriva huspapper kl. 14, sen banken igen...


PUH!  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards