Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2007

Av Lisa - 27 december 2007 21:16

Tvi, vad jag känner mej skabbig!

Har gått upp fjorton kilo sedan jag var hos barnmorskan första gången i juli eller när det nu var... :(

Är inte så glad för att se ut såhär, man blir ju deppig varje gång man är i närheten av en spegel... :(


Men det måste helt klart vara värt det... :)

Hoppas bara man kan bli smal igen nån gång i framtiden...

Längtar efter mini, 2008 kommer bli ett toppen år! Bebis och hus, ett hus hemma i asarum! :D

Av Lisa - 27 december 2007 18:21

I dag har vi alltså satt våra signaturer på diverse papper som bevisar att vi numera kan kalla oss husägare! :D

Känns toppen bra!


Har varit hos barnmorskan med, mini mår fin, fint. :)


Vi har röjt omkring mest hela dagen med alla våra ärenden... :P

Fått duktigt mycket gjort, har även hunnit städa och baka hamburgerbröd. I morron blir det fest(?!?) Mange, jajja och thea kommer nämligen hit. :) 

Av Lisa - 27 december 2007 12:38

På framsidan av dagens aftonbladet var det en bild på Zlatan å hans flickvän på stranden. Den "stora" nyheten var tydligen flickvännens gravida mage! herrgud, finns det inget bättre att skriva om???!!!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards