Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Till Leo.

Av Lisa - 5 september 2011 07:49

På lördag fyller ju Leo år.

Ett helt år har han funnits hos oss nu den lilla busen.

Vi har (förrutom Trofast-hyllan) bara köpt en enda present till honom.


En Fjällräven Kåken Mini.



Viggo vill ge sin lillebror egna bilar å ett pussel så det ska vi ordna i veckan. :)

Dessutom påstår samma son att Leo önskar sej en skateboard om någon frågar... :)

Själv är jag inte lika övertygad. :P


Så jag har funderingar åt det här hållet i stället... :)


 


Om någon ligger inne på den ultimata ettårspresenten, please let me know. :P

(Bobby Car brukar ju var en given klassiker, å det ska han få också, men det råkade va en viss mormor å morfar som paxade  den presenten på stört. :P)


 
 
Ingen bild

jajja

5 september 2011 08:45

Vi köper skateboarden! ;)

Lisa

5 september 2011 08:52

Ha ha ha, vänta till februari då så kan ju han som egentligen önskar sej det få den i stället. :)

 
Sanne

Sanne

5 september 2011 09:17

Vet inte riktigt vad Viggo har sedan innan, men Axel både Emil o Axel har fått en varsin gunghäst i 1 års present, har varit riktiga höjdare!
Sedan fick de Fisher Price - Little People leksaker. De har de lekt med jättemycket, framförallt bondgården (med djur som låter) och Traktorn (såklart). Och garaget i samma märke används fortfarande flitigt här hemma!
http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=92055&e=landing
Kram

http://www.minabaktankar.blogspot.com

Lisa

5 september 2011 12:56

Tack för det. :D Ska undersökas. :)

 
Ingen bild

Jajja

5 september 2011 10:45

:) det är väl bäst ;) Vad önskar sig den lille mannen då? saknar er förresten!

Lisa

5 september 2011 12:56

Han blir nog lika glad för ett snöre som för nått annat. :)

 
Ingen bild

jajja

5 september 2011 17:10

=) inget han behöver? till sitt rum eller så?

Lisa

5 september 2011 18:39

Nä inte vad jag kommer på. :) Han kan tänka sej långärmade tröjor i storlek 86. :)

 
Ingen bild

Lizette

6 september 2011 14:50

Jabadabados födelsdagståg som man tar fram varje födelsedag och sätter på bordet? köpte det till min systerson i 1-årspresent för ett tag sedan.

Lisa

6 september 2011 15:04

Han fick det i julklapp... Tror jag lyckats hitta så det blir några paket nu i allafall. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards