Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2012

Av Lisa - 1 januari 2012 10:18

Gott nytt år önskar familjen Arvidsson!


Fantastisk mat, raketer, många goa skratt å champagne.

Nyårsafton är över för denna gång. :)

Våra sista gäster lämnade oss vid tresnåret å deklarerade att de skulle sova hela dagen. :)

Det är inget man kan praktisera här, men jag började året med en rejäl sovmorron, till halv tio!? :)


Det här året tänker jag fortsätta med förra årets löfte eller vad vi ska kalla det, nämligen datenight på fredagskvällar! :)

I övrigt, nä faktiskt inte så mycket jag vill ändra på. :D


I dag är Leo's feber borta å vi ska bara ta det lugnt, äta upp alla goda rester å njuta den sista lediga dagen tillsammans på väldigt länge!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards