Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Nu får det väl ändå va nog? :(

Av Lisa - 18 mars 2012 18:24

Jag vet att det är så yrbota tråkigt å bara läsa om sjukdomar hit å dit.

Ni som tröttnat för länge sen kan sluta läsa nu.


Jag börjar nämligen på fullaste allvar tro att jag har nått otalt med en höger makt eller nått dit åt.

I natt klockan halv fyra vaknade jag nämligen av en olidlig smärta i örat.

Jag har så in i helvete ont att jag har lipat i en timme nu. :(

Jag hör ingenting å precis hela dagen har det ekat i örat.

Med facit i hand skulle jag inte gått å jobbat i dag, för nått bra jobb har det inte varit tal om.

Inte alls.


Leo är fortfarande inte bra han heller. Bara gråter å matvägrar.

Jag har ingen annan lösning än att vi får åka å sätta oss i det där väntrummet på Samariten i morron igen.

Halsprov, öronkoll, sänka you name it, allt ska de få göra för nu ska vi bli kvitt det här.

Till varje pris.


Mycket mer blir det inte härifrån i dag.

Hade jag ägt sömntabletter hade jag tagit dem å lagt mej nu, men i stället får jag nog vckert va vaken tills jag däckar. För å sova med den hä värken, det är snudd på omöjligt. :(


Det här måste va botten va?

För nu kan vi bara inte få fler sjukor....

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
 
 
Frida

Frida

18 mars 2012 18:48

Näe, nu får det väl vara nog! Krya på er! Kram

http://fridala.blogspot.com

Lisa

18 mars 2012 18:59

Tack.

 
Ingen bild

Emelie Petersson

18 mars 2012 19:41

Usch förstår precis vad du menar .. Vi har också varit sjuka sjuka sjuka i veckor.. Influensan med 40 graders feber, mag och vinterkräksjuka 7-8 ggr. Jo denna vinter/vår är hemsk. Har aldrig varit med om nåt liknande innan.. Varit friska i en vecka nu men vågar fortfarande inte hoppas på för mycket. Hoppas ni blir kvitt sk*?%en snart! Och framförallt - Krya på er!!

Lisa

18 mars 2012 20:12

Det är helt galet alltså! Jag pallar inte mer nu. :( Krya på er också.

 
Ingen bild

lizette

18 mars 2012 19:54

jag har en kompis som råkat ut för en jäkla massa konstiga sjukor som inte vill ge med sig. Hon varit hos läkare på läkare x antal gånger och blivit hemskickad med ordenation på vila, alvedon, honungsvatten you name it. Hon tröttnade och sökte sig vidare till henne i rinkaby som jag tidigare har nämnt. Där fick hon hjälp att "få bort" svininfluensavaccinet ur kroppen. Hon kan göra mätningar och se hur dina värden ligger. på denna kompisen var svininfluensavaccinet boven i dramat. huvudvärken, tröttheten och sjukdomarna försvann. vet inte vad sån här behandling kallas, men hon som utför håller på mycket med akupunktur och annan hokuspokus som faktiskt fungerar. värt att kolla upp kanske? vet till och med att hon har gjort denna behandlingen på barn där jag jobbar, som nu håller sig friska.
krya på dej!

Lisa

18 mars 2012 20:11

Alltså det skulle fan inte förvåna mej om det där äckliga vaccinet som är boven i dramat! Jag ska kolla upp detta! Jag är trött på å va sjuk jämt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards