Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Lisa - 1 september 2012 23:44

Här byttes ostar å vin ut mot handdukar å spannar i ett flygande fläng. :(
Viggo-stackarn har kräkts å är därför nerbäddad på madrass på vårt sovrumsgolv.
Måtte det bero på annat än mag-baciller!!!
Ska försöka få lite sömn nu, håll tummarna för både det ena å det andra!
Kram!

Av Lisa - 1 september 2012 21:08

Fem hela sorters ost, goda kex(i allafall dem med gluten! :)) å marmelad.
Det är inte dumt alls det! :)

Av Lisa - 1 september 2012 18:10

Hur jag fick så fina vänner? <3

Av Lisa - 1 september 2012 10:39

Efter en morron som varit allt annat än lördagsidyllisk är vi äntligen på väg.
Illa tid mods å sårad av morronens bråkande sitter jag i bilen på väg på uppdrag.
Jag är fast besluten att göra resten av dagen till en fantastisk dag även fast det just nu känns som att jag har motvind.
Heja positiva tankar å heja mej!

"if i woke up late, couldn't get out of bed, if i bough tow caffe latte insted, if i lied when i said 32 inches was the size of my waist.
Would you tell me i'm good enough?"

Av Lisa - 1 september 2012 08:21

Nu är det helg! :)
Jag se fram emot dagen som kommer bjuda på en hel massa skoj, både för barnen å för oss vuxna! :)
Hurra för lediga helger alltså, man kanske skulle ändra yrkesbana ändå? :) (eller inte! :P)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards