Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Lisa - 27 september 2012 22:44

Av Lisa - 27 september 2012 17:53

Snabba ryck.
Hem å duscha.
Å nu i väg igen.
Tjejkväll med vinlotteri väntar! :)
See you later! :P

Av Lisa - 27 september 2012 13:01

(Å enligt rapporter från hemmet mår Viggon prima! :D)

Av Lisa - 27 september 2012 06:15

Jotack.

Det är synd å påstå att den här natten bjöd på sömn.

Funderade å snurrade fram tills midnatt å sen började Viggo stöka å då kunde jag inte somna för det.

Inte så mycket för själva stöket i sej, men han hade diffusa smärtor i magen så jag låg klarvaken å inväntade magsjukans intåg.

Å mycket riktigt.

Kvart över fyra kom kräket å sen dess har jag lyckats skrapa i hop en kvarts sömn.

Yeeej till det! :D


Inledde den här morronen med att ramla ur sängen. Bokstavligt talat.

Skulle snabba mej in på toa med Viggo i famnen å tappade balansen å kraschade.

Platt fall rakt in i sängstommen.

Är illande röd på skuldran å armbågen värker.

Ungen klarade sej å det är huvudsaken!


Än r jag egentligen inte ens trött, men jag blir väl, med arbetsdag från sju till fem.

Martin drog vab-strået i dag medan jag tar morrondagen.

Mest för att jag har skola i dag, men också för jag redan har varit isolerad denna veckan å hade kunnat spy av tanken på att stäng in mej i dag igen.


Ligger med datorn i sängen å dricker kallt kaffe, glömde värma mjölken innan å då svalnar nespressokaffet lite väl fort.

Så det är dagens tips från mej, värm mjölken innan om du har en pixie eller liknande kapselmaskin, så håller sej kaffet varmt med. :D


Leo har också vaknat men än verkar han må som vanligt.

Gissar dock på att det bara är en tidsfråga innan han trillar dit också.

Helt otroligt hur den här sjukan smittar alltså.

Å skrämmande att man ska behöva dra med den hem från jobbet till sin familj.

Är även lite osäker på om jag ska gå direkt från jobbet å träffa andra inom samma yrke i kommunen i skolan.

Tänk om jag har smittämnen på mej å lyckas föra allt vidare till ännu fler?

Det verkar ju inte omöjligt med tanke på framfarten på jobbet å hos familjerna till oss som jobbar.


Nu ska jag ta på mej jackan å köra den lilla biten till jobbet, så jag har bilen där när det är dags å bege sej vidare!


Ha en bra dag hörrni.

Så hörs vi igen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards