Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Lisa - 22 september 2012 21:48

 

Overaller inhandlade.

Viggo valde själv en turkos å Leo tackade glatt ja till en rutig. :)

Det är något för stora ännu, men min tanke är att de kan ha den till våren å kanske till å med nästa år.

Förutsatt att de är bra då vill säga. :)

 

Har redan bäddat ner mej.

Är helt jäkla slut.

Men så har det ju varit en händelserik dag också.

Förrutom å jobbat å tampats med söndagskörare i ösrenget på e22:an(på fel dag dessutom. herregud, det finns faktiskt än hel del som kör sämre bil än jag), å köpt overaller å besökt Biltema har vi ju även lagat å ätit en ganska fin lördagsmiddag inklusive efterrätt. :)

   

(ungsgrillad kyckling, potatisgratäng, jordgubbssallad, färskost fyllda champinjoner, salsa,kryddsmör å grillsås. Nutella semifreddo)

 

Efter det har vi som ni redan sett ägnat kvällen åt pingis å quizkampen. :)

Båda barnen stannade upp längre än vanligt å Viggo njöt av helgkänslan. :) Han kom i säng först vid nio å innan dess hann han både leka en massa å även fria å få nobben av Alva. :D

Så stor han har blivit den gullungen.

Han fick helg-dispens å snusar sött här jämte mej i dubbelsängen.      

 

Visst låter det som en dag å va nöjd med, tycker ni inte?
Det är jag åtminstone. :D

Å i morron, då tänker jag ta sovmorron men redan nu ska jag försöka ta igen lite sömntimmar. :)

 

Kram å gonatt!


Av Lisa - 22 september 2012 20:17

Daniel å Alva joinade i fritidsgården. :)
Rundpingis är tydligen det senaste, trots att vi bara köpt två racket.
Stina spelar med en bok..?! :)

Jag vägar va med å spelar quizkampen sittandes på en barnstol jämte uttaget för jag gjort slut på mitt batteri. :)

Lördagsnöje av högsta klass! :)

Jag har aldrig sagt att vi är rediga.

Av Lisa - 22 september 2012 19:29

Av Lisa - 22 september 2012 17:30

Pingis ja.
I vardagsrummet?!
Ord känns överflödiga. :)

Av Lisa - 22 september 2012 13:44

Har jobbat klart för dagen å står i ett cykelskjul utanför jobbet å skyddar mej från regnet i väntan på familjen. :)
När de kommit styr vi bilen mot Kristianstad å hoppas där finns overaller i våra barns storlek.
Senare kommer det en syster å sällskapar med oss.
Hade planer på å grilla, men njae, jag tror vi får tänka om. :P
Nutella semifreddon ligger i allafall i frysen å väntar på å avnjutas! :)
Hoppas ni har en bra lördag nu!
Kram så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards