Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

En fin-fin måndag. :)

Av Lisa - 22 juli 2013 21:59




Här är bilden som jag försökt publicera hela eftermiddagen.

Leo å Thea.   



Vi har hunnit med en hel del i dag, eller i allafall två "moment".

Långsjöbad å en tur till vännerna i Falkvik. :D 

Badet var väl okej, men jag tillhör den tappra skara av männsikor som anser att 24 grader i vattnet är en för HÖG temperatur.

Men visst, det har sin fördelar, att tom Martin badar. :)

Viggo träffade tyvärr inte en enda kompis även fast stranden fylldes på rejält ju längre dagen gick.


Vi stannade bara till klockan ett å var bara hemma å bytte om å körde vidare.

Jag å barnen blev avsläppta hos Jajja å co medan Martin körde ärenden å när han återvände åt vi grillat tillsammans. :D

Å så bestämde vi att vi ska åka en runda till stugan onsdag till torsdag. :D

Hurra å jippi säger jag, som är överlycklig över att hinna med en tur till dit i år. :)


I morron är det med fullplanerat, med födelsedagsfirande från tre å framåt, å innan dess ska vi försöka hinna med att köpa met-maskar å dryckproviant till stugvistelsen å om jag får bestämma: bada i havet! :)


Nu blir det kvällsduchen sen sängen.

Hoppas att Viggo kan låta bli att komma in i natt, dels för jag faktiskt vant mej av vid att ha honom i sängen å dels för att de är så sabla varmt i sovrummet redan innan vi ligger tre stycken där...


Å så får vi hålla tummarna för att tre skärper sej under morrondagen.

Jag betalar en hutllös summa till dem varje månad å då förutsätter jag att deras tjänster fungerar!

Jag är ärligt talat galet mobilberoende å håller på att spåra ut när den inte samarbetar!

Finns inget som retar upp mej så, förrutom kanske hög värme, eller datorkrångel då. :P


Kram å gonatt. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards