Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2014

Av Lisa - 14 juli 2014 13:19

Ni vet ju vid det här laget vilken förkärlek jag huset till kryddkorv.
Allra helst Lithells.
Senaste ut i raden vi testat kommer dock från Scan å har chilismak.
Riktigt god faktiskt!

Å då särskilt med någon av dessa godingar från Johnnys på...! :)

Av Lisa - 14 juli 2014 12:08

Mums! :)

Av Lisa - 14 juli 2014 08:48

Här sitter familjens grabbar å spelar beyblade. :)

Ja hej på er.
Hör har vi en oplanerad måndag framför oss.
Eller ja, Martins dag innebär trädäcksbygge, men vi andra har inte särskilt mycket på agendan.

Kanske skulle man ge sej i kast med nått städ eller röjprojekt om det blir regn, men det vet man ju aldrig om man blir sugen på. :)
Handla å panta lite flaskor ska jag åtminstone försöka mej på, å kanske ett mazarinbak. :)

Nu ska jag duka fram vår frukost. ;)

Vi hörs igen under dagen! ;)

Av Lisa - 13 juli 2014 20:38

Lite insposök till lördagens middag å lite kvällsmat. :)

Tror menyn är någorlunda spikad nu å så fort mitt te är slut ska jag förflytta mej till sovrummet.

Glee.
Det var ett tag sen nu! :)

Av Lisa - 13 juli 2014 18:53

Så söta! :)

Av Lisa - 13 juli 2014 18:09

Dagens första kaffe?!
Har helt glömt å dricka det i dag.

Jag å barnen har inte gjort särskilt många knop i dag.
Legat i sängen å kelat, slumrat å sett på film.

Skönt å välbehövligt. <3

Dom har haft superkul med sin mormor å morfar.
Varit på marknad å shoppat loss(mest Viggo. That's my boy!) å på badet i Tingsryd i dag. :)

Nu ska jag gosa vidare lite innan barnen ska bäddas ner å jag ska ägna kvällen å show-körsång å fjortis-intriger. :)

Morrondagen är helt oplanerad faktiskt men sen är det fullt ös medvetslös resten av veckan.
Träff med jobbkompisar, festivalande å på lördag kommer Gustav å Elin å äter middag. :)
Där i mellan ska jag hinna med min älskade träning å att laga lite kul mat medan Martin bygger trädäck till poolen. :)
Förhoppningsvis är sommaren tillbaka fort igen så vi kan njuta i havet med. :)

Tre veckors semester kvar.
Känns ganska gott det! :)

Av Lisa - 13 juli 2014 11:43

Lite skräpmat i magen å en timme i ryggläge nu.
Sen kommer äntligen barnen hem igen. <3
Att man kan sakna dem så efter ett dygn? :)

Av Lisa - 13 juli 2014 08:46

Ganska så exakt fyra timmar efter jag lagt mej vaknade jag här.
Är förståss galet sliten men väldigt tacksam att mitt förnuft satte stopp för alkoholintaget någon gång runt midnatt. ;)
Sen varför jag höll ut till klockan fyra, det är en annan gåta. :)

Stina ska hämta oss här i dag, å jag längtar riktigt tills dess.
Bakis å sliten, det vill man helst va hemma. :)

Vi hörs senare! ;)

(Nån bild blir det av förklarliga skäl inte. :P)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards