Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2014

Av Lisa - 12 juli 2014 21:53

Jajja plus lillebror.
Å så jag som ser psykad ut..(?!)
Fest var det.

Av Lisa - 12 juli 2014 16:09

Party! :D

Av Lisa - 12 juli 2014 14:35

Då sticker vi å firar en blivande 30-åring! :)

Av Lisa - 12 juli 2014 13:42

Eller?

(Fast med svart linne under?)

Av Lisa - 12 juli 2014 11:29

En jäkla skit träning blev det i dag.
Ni vet ett såndär misslyckat pass när allt går fel.
Paniktörstig efter 100 meter , kissnödig efter 200 meter,
träningsvärken från hell
å urusel kondition.

Fruktansvärt trist när energiboosten istället byts mot besvikelse.
Men men, jag var där.
Jag sprang å någonstans fyllde det hela säkerligen sin funktion. :)

Nu fixar jag lite pasta cabronada till barnen innan de ska hämtas å lite brunch till moi. :)

Än har jag inte taggat till för fest men det kommer väl. :)
Vi har tiggt till oss chaufförer både dit i dag å hem i morron så vi slipper ta tåget å även fast jag håller tummarna för å slippa regn så är jag ganska glad att det inte är 30 grader just i dag.
Det blir nog byxor faktiskt. Svarta jeans med hög midja(semester-bilringarna behöver gömmas!) å ljust linne till det. :)


Lite fokus på maten nu.
Hörs igen. ;)

Av Lisa - 12 juli 2014 08:16

Kaffe å smoothie på väg ner. :)

Då var det lördag å jag är uppe i god tid. :)
Träningsväskan står redo i hallen å jag är redan ombytt å klar! :)

Det skulle tydligen bli regn i dag enligt apparna, men jag hoppas innerligt att de har fel.
Dels för att morgonens cirkelpass faktiskt är utomhus men framför allt för att vi ska till Falkvik på fest i kväll.

Barnen ska sova hos mormor å morfar å är galet taggade inför detta. :)
Tur är väl det, för ni vet hur jag känner för å va i från dem över natten vid det här laget...

Hoppas ni får en bra lördag hörrni.
Så hörs vi under dagen här.

(Hjälp mej med en grej förresten.
Vad ska jag ha på mej i kväll?
Jeans?
"Pyjamasbyxor"?
Klänning?)

Av Lisa - 11 juli 2014 22:10

Ja.
Jag har kommit av mej lite med bloggandet på semestern.
Minst sagt.

Men jag har det bra.
Det kan jag intyga. :)

Vi får stå ut med lite "on hold" just nu helt enkelt.

Hoppas ni gillar mej ändå. <3

Av Lisa - 11 juli 2014 13:55

"Mamma, har jag skrivit pirat här?"


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards