Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Festkvällen...

Av Lisa - 5 juli 2009 19:06

Såg här såg jag alltså ut när jag lämnade hemmet för att åka till Svängsta å fira världens bästa Malena.

Det lirades brännboll å dracks vin. Jag hoppade över den första aktiveteten då jag vet me mej att jag bara blir förbannand när det är ostrukturerat å inte alla vill ha samma regler som mej. :P

Jag hejade i stället. :)

Efter brännboll gick jag all in på att försöka dricka i kapp de andra(mitt vin var kvar i kylen).

Nog vill jag påstå att jag lyckades...

Här är en bild på mej å födelsedagsbarnet i egen hög person.

 

Bilden är tagen kvart i elva. Hur jag såg ut vid halv två tiden när jag snubblade in här hemma, det kan jag inte svara på. :) Men man kan ju gissa...:)

 --------------------------------


Är så grymt trött nu, rent olidligt börjar det bli. Men som sagt, jag har hängt med hela dagen.

Det blev en liten familjeutflykt till EKO där det inhandlades en hel del. Mest till barnet som fick fotbollsmål å ett lektält. :P

 

Sista rycket i kväll blev en dammsugning av hela övervåningen.

Så nu är det dags å vila, får se om jag svänger inom soffan eller om det blir sängen direkt! :)

 
 
maleena

maleena

5 juli 2009 20:04

Tack gumman

http://maleena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Virre

5 juli 2009 23:07

Hej tjejen, hittade din blogg genom Malenas.
Det var riktigt trevligt igår :-) och väldigt trevligt att prata med dig.
Här är en till som är trött idag..taxi hem kl fem i morse..aaahh, men lyckades klara mig från att bli bakfull.
Vilken söt kille ni har!

 
Jeanna

Jeanna

6 juli 2009 10:26

Men henne (Malena) känner jag igen! Jag tror jag har haft henne i engelska på Norrevång när hon gick i sjuan! :o)

http://jeannas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards