Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Lisa - 3 november 2009 20:50

Hann se fem minuter på GG innan han, mr sov-krångel vakande första gången.

Just nu verkar han vara inne i den sämsta av alla onda cirklar. :S

Natten som gick var katastrofal, flera gånger i timmen vakande han å efterlyste sin napp.

Han skrek inte utan bara satt upp stup i ett å sa mapp?

Han ligger redan i vår säng, men i kväll verkar inte ens det hjälpa.

En kvalificerad gissning är att hans lilla mage reagerar på dagens lunch, kålpudding.:(

Alltid är det nått, får se om det blir nått DH i kväll då.

Thats life å nån gång måste det väl vända? :)


Av Lisa - 3 november 2009 19:27

Okej, okej, det kan hända att jag är lite smått besatt av tv-serierpå dvd-boxar.

Men det är bara så skönt att slippa vänta en vecka tills nästa avsnitt å att kunna pausa när man vill. :D

Just nu trånar jag efter Heroes å Alias.

Denna kostar bara 163 kronor just nu... :P

 

Av Lisa - 3 november 2009 19:07

Har fortfarande ont i magen.

Vet inte vad det beror på å det bara flög på mej i eftermiddags..?!

Sitter i ett kök fullt med disk å funderar på världsligheter.

Viktiga beslut jag ska fatta.

Som till exempel, ska jag spendera tiden innan Martin kommer hem tillsammans med Serena, Blair och Chuck Bass eller med Veronika å Dan? A.k.a ska jag se Gossip Girl eller läsa i min nya bok?

Hmmm.

Det lutar å det förstnämda faktiskt. :)


En ok dag ändå.

Ska få arbetskläder av kommunen, å eftersom jag numera är fast anställd(eller tillsvidare anställd heter det för att va petig) ska jag med få. :) Jeeeej! :)


Martin lovade att ta disken, men det känns inte helt okej att slänga sej på soffan som det ser ut här...


Anyway, om tio minuter är jag i en annan värld. :D

GG, en perfekt flykt från verkligheten. :D

Av Lisa - 3 november 2009 16:25

Har fullt upp med att ta hand om denn här sötnosen...

 

Plus med att laga middag med värsta magvärken. :S

Återkommer därför senare i kväll. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards