Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Lisa - 7 november 2009 21:35

För det första vill jag bara säga JAAAAA, Team Ola gick till final i Körslaget. :)

Jag röstade såklart, å ja det är ett ganska töntigt program, men jag gillar det ändå. :)


 


Är hemma från firandet av min lilla pappa. :D

Som vanligt stinker man matos å som vanligt väger man ett par kilo mer än man brukar. :)


Har haft det jättebra, en massa god mat å en massa skratt. :)

Inte så mycket mer att tillägga om det, men det blir en liten bild till. :P


 


Nu ska jag lägga mej på soffan å kolla lite GG innan Martin ska se på fotboll. :D

Gonatt!



Av Lisa - 7 november 2009 07:47

Kollar på klockan å inser att jag inte har så mycket tid över till ett morron-inlägg.

Ändå, ett par rader blir det alltid. :)


Håller på å steker ägg att ha mej mej till jobbet som frukost. :)

Känner mej pigg som tusan å lättad vid tanken att jag är hemma igen om lite mer än fem timmar. :D

Har sovit bra i natt med, allihopa. Härligt!


I kväll ska här njutas av Pappas mat å sällskap från familjen. :)

Det ser jag framemot.

Har erbjudit mej att baka bröd, är sugen på Leilas filmjölkslimpa som bakas med bakpulver så det blir nog att jag tar med ingredienserna å bakar på plats. :)


Nu kallar arbetet här. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards