Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Lisa - 5 november 2009 21:50

Aaaaah vad jag har ont i min arm!

Det känns sådär brännande som det gör när man slår i armbågen, ni vet?

Tvi säger jag bara.

Hoppas verkligen det är bättre i morron, inte så kul å jobba annars.


SKa väl lägga mej nu. :D Spännande å veta va? :D

Gonatt!

Av Lisa - 5 november 2009 19:39

Har ni märkt att mina rubriker allt som oftast är på engelska? :)

Har nog bloggat lite för länge å gjort slut på alla svenska. :D


I dag har det varit fullt ös.

Fika å lek med Therese å Nadja, sen vaccination å ett varv på stan.

Handlade en liten present till pappan i familjen.


Mitt i allt fick vi till ett studiebesök på mammas jobb. :D

Eller ärovarv skulle vi kanske kalla det? I allafall för Viggos del :P


Sen har här lagats middag å lästs böcker.

Har sparat lite disk till Martin i dag å ska kolla lite på GG innan han kommer hem tänkte jag.

Mest för att jag har så förbannat ont i armen som jag fick min spruta i. Förhoppningsvis är det den ända biverkningen jag får å det har kanske lugnat sej tills i morron...?


Fredag i morron. Ska jobba halv åtta till två.

Jobbar lördag å söndag med, men vi ska hinna med en massa helgmys ändå är tanken. :)

Först på Hasslö i morronkväll å sen hos M å P på lördag.


Nu ska jag sätta i gång så jag hinner se ett eller kanske två avsnitt innan det är dags för Per(klockan ni tv4+, nya säsongen av Vad blir det för mat? :D)

Av Lisa - 5 november 2009 08:34

I dag vakande vi relativit utvilade å på bra humör. :)

När jag rullade upp persiennen möttes jag av denna syn.

 

Ja, Asarum hade fått årets första snö. :) Inte mycket, men ändå. :)


Vi ska få besök av Nadja å Therese så jag är redan i full gång med att baka rågbullar. :)

 

Viggo han roar sej att rita han. :)

 

Allt flyter på å det är skönt med en ledig dag här. :)

Spruta vi ett, å sen in till stan å spana farsdags-present till Martin.

Viggo kan vara för trött då dock, men jag har visionen i allafall. :D


Nu ska jag städa lite i köket. :D

Ha en trevlig dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards