Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Lisa - 23 november 2009 20:16

Surfade lite på cdon å hittade årets givna julklapp(eller förlovningspresent ;)) till mej själv.

En dubbeldvd med Leila. :D


 

Av Lisa - 23 november 2009 20:07

Här sitter jag å fryser.

Bestämde mej för att skippa träningen då jag känner mej ganska ur form.

Har ingen feber, ännu, men huvudet värker å varenda led i kroppen ömmar. :S

Det gick trots allt bra att jobba, fick bli lite alvedon, men som sagt det gick.

I morron jobbar jag till fyra. Hoppas, hoppas, hoppas jag orkar för sen är jag ledig en dag å jobbar en innan jag är tredagars ledig. ;)


SKa krypa upp i soffan med min bok nu. :D

Av Lisa - 23 november 2009 06:22

I dag är det inte kul å stiga upp.

Huvudet värker å halsen svinder.

Troligtvis där som jag var så överdrivet trött i går.

Jag håller på å bli sjuk.

Det är ju fan rent ut sagt vad jag åker på all skit nuförtiden.

Viggo lyckas smitta mej med både vanlig influensa å magåkommor.

Är säkert den här skiten Gustav ligger å lider i med.

Aaaaah!

Nu ska jag slänga mej i duschen innan det blir dags för jobb. :D


Martin å Viggo, jag älskar er!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards