Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 16 mars 2013 20:26

Världens bästa syster. Oh yes she is! :)

Av Lisa - 16 mars 2013 20:25

Världens bästa syster. Oh yes she is! :)

Av Lisa - 16 mars 2013 17:26

Å tänka sej, partyprinsessan vann över kärringen så viner är nerpackat! :)

Av Lisa - 16 mars 2013 12:27

Av Lisa - 16 mars 2013 11:25

Randig å loosefit.
Precis min stil!

Av Lisa - 16 mars 2013 10:21

Precis i denna stund skulle jag kunna lägga mer ner å lipa i ren frustration.

Jag håller på å bli tokig på vårt stora barn.

Han är helt rabiat just nu.

Skriker, pylar, surar å gör precis tvärtemot vad vi säger.

Å så säger han att han är trött hela tiden, vilket jag tror på för det syns på honom, men samtidigt sover han ju helt plötsligt hela nätterna nu, så det går inte i hop...

Han är precis så trött som när jag var med honom på bvc(utan några som helst svar...!).

Antagligen är det inga fysiska fel på honom utan det är nått utvecklingsfas-realterat... ( i bästa fall. tänk om det här vidriga beteendet är hans personlighet? hemska tanke. då säger jag upp mej som mamma!)

Jag har redan ångest å dålig samvete till tusen över att de under min sex veckor långa LIA ska va på förskolan fem dagar i veckan mellan sju å halv fem... :S

Hur ska de orka?! Hur ska jag orka?!

 

 

Martin å Viggo är på presentjakt(Viggo ska på kalas kl. 12, så vi är ju ute i god tid...! :() medan jag å Leo dräller runt lite här hemma.

Tanken är att vi ska köra till Henke å Livia en sväng medan Viggo kalasar å fika lite.

I kväll är jag bjuden på tjejfest hos Martina som fyllt år. Jag ska dit, men är faktiskt 98% säker på att jag kommer köra dit å hem.

Jag vet, man behöver inte överdriva alkoholintaget bara för att det är fest, men jag känner mej själv, å orkar bara inte va trött i morron eller krångla med taxi hem från stan.

Det är officiellt att jag är gammal, å bekväm. :P

Nu garderar jag mej dock för att de där 2% av wild and crazynes kan segra senare under dagen, men just nu känns det avlägset! :D

 

Ska strax leka en sväng med Leo här men först måste jag ringa runt lite till familjen. :D

Av Lisa - 16 mars 2013 10:05

Det finns som ni vet ingen hejd i mitt matnörderi.

Det tar a-l-d-r-i-g slut utan det är snarare så att det förgrenar sej å växer.

Senaste fixeringen ligger i dukning.

Sakta men säkert byts vardagsporslinet ut mott vitt å finporslinet utökas, mest med grått Mateus.

Just nu är jag på jakt efter den perfekta äggkoppen...

Det lutar åt en av de gråa från Greengate,

tycker de passa bäst till övrigt porslin här... :)

Av Lisa - 16 mars 2013 08:31

Stora killen. :)

Leo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards