Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2016

Av Lisa - 30 mars 2016 12:45

I torsdags på cirklen förälskade jag mej så pass i en annan tjejs byxor att jag var tvungen å fråga var hon köpt dem. :D


stadium visade det sej.


Dessa byxorna var det mer exakt.

Löparbyxor med långa ben.


 

Det var det tunnare tyget i knävecken jag föll för.

Var inte det en snygg detalj så säg? :D



adlinks

Av Lisa - 30 mars 2016 11:30

Det här är egentligen så enkelt att det knappt kan kallas för recept, men väl en påminnelse om ett tillbehör som jag lätt glömmer bort, nämligen champinjoner stekta i smör med vitlök å persilja. :D


 

Piffar upp vilken fattig vardagsmiddag som helst. :D


Jag gillar tillbehör som ni vet.

Såser, sallad å allt som kan lyfta en måltid.

Har ni någon sån specialre?

En salladsdressing/ingrediens(sojabönor säger jag!) eller någon "sider" som ni brukar ta till?

Av Lisa - 30 mars 2016 10:15

Ni kanske minns att vi var i Malmö på Öl & Whisky festival förra året?


Kommande helgen är det dags igen, å i år frå vi sällskap av Emelie å Snoff, utöver våra städiga följeslagare då. :)

 


Vi ska gå på mässa, äta på gott på Pinchos(hoppas jag. :P) på lördagen å bo över på First Mortensen(nytt för vår del) å sen Emporia-shoppa på söndagen. :D


Det ska bli så himla nice å umgås å bara vara vuxen å komma hemifrån ett dygn med min kära make å vänner. :)


Av Lisa - 30 mars 2016 07:42

Jobbet väntar! :)

Familjen är ledig i dag med så det bär emot en aning att gå i väg, men det ska nog gå bra när jag väl är där! :)

Ha en bra dag.
Vi hörs senare! ;)

Av Lisa - 29 mars 2016 22:01

Över 40 avsnitt senare.
Två säsonger är slut. :(

Dags att screena flixan efter en värdig ersättare.

Till er som inte hunnit se Blacklist än säger jag grattis, det är grymt! :)


Mycket annat spännande har jag inte å säga i kväll.
Vi hörs i morron i stället! :)
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 29 mars 2016 19:27

Terapidagar innebär alltid en slags tomhet i min hjärna.
Vi gör framsteg. Men det är inte helt enkelt att förändras.
Eller faktiskt säga högt hur man mår å har tänkt i alla år.

Av Lisa - 29 mars 2016 17:13

Sötaste kaffeplantan fick följa med hem från Ica. :)

Är så trött.
Å frustrerad.
Å extremt hungrig.

Hoppas känslan av maktlöshet släpper lite när jag ätit så jag återkommer då.

Av Lisa - 29 mars 2016 12:45

Denna parfymen hörrni, outstanding den godaste mansdoft jag någonsin känt. :)

(eller ja, peak performens som inte görs längre undantaget då. :P)


 

adlinks


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards