Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Lisa - 12 november 2008 13:32

Skit!

Men samtidigt skönt att äntligen få nått besked!

Men det var inte så här jag ville det skulle bli.

Inte redan, inte såhär...    



------------




Dagens citat!

"Alltid perfekta mini-bitar"

Stina har hackat lök.

Av Lisa - 12 november 2008 11:54

Viggo bara älskar att dricka vatten ur riktiga glas, en aningens slabbigt, men han är bara för söt. :D  

Av Lisa - 12 november 2008 09:39

...gick det inte å sova för min del.

Låg å tänkte på mat. :D Planerade menyn för i dag å kom på att jag måste ta fram kyckling ur frysen. :D Måste tyvärr bryta mitt löfte till Bill om Flygande Jacob, men kyckling, det sa hon minsann bjudas på. :)

Så nu sitter jag här i stället, med kaffe å inköpslista.

Har fått en stor otäck blåsa på läppen. Den gör svinont. :(

Röta för Stina dock, för jag måste till Ap, då plockar vi henne med å sen kör vi till Coop på hemvägen. :D

Jag kan dock inte ringa dej just nu Stinoball, inga pengar alternativt inget batteri. :S


Honung somnade som ingenting, som den lilla skalman han är. :D 

Han kan även liknas vid Pippi numera, inte fötterna på kudden ännu, men nästan. :D



Detta bordet vill jag ha till fåtöljerna, i ek.

 




Av Lisa - 12 november 2008 08:51

Det gick inte helt smärtfritt att flytta in Viggo till sitt eget rum.

Han hade svårt att somna när han la sej, men det hade vi räknat med.

Det är ju nytt...

Sen vaknade han precis i slutet av DH å stimmade till halv tolv innan han äntligen somnade.

Martin gav honom välling vid fyra, jag vaknade inte förrän Martin redan var upp å full gång med å mata. Konstigt det händer nästan aldrig.

Vid halv sex hörde jag lite pip å gick å hämtade över honom till oss.

Mest för min egen skull såklart. :D 

Vi har sovit till nästan åtta, för andra dagen i rad. :P

 Härligt!


I dag är Bill ledig, så vi får ha henne hela dagen. :D

Ska ge mej på att baka ett fröbröd med morötter. Ser grymt gott ut. :P

För det är det ända jag saknar, bröd. Godis å annat tjafs är skitsamma, men en liten macka på kvällen till te är så gott. :)

Visst fullkornsbröd är inte förbjudet, men jag vill vänta till helgen med det i allafall. :D

Börjar tyvärr få skit ont i mina axlar, precis som förra gången. Men det bör va ett gott tecken, kroppen påverkas ju å ställer om sej. :P

Men det gör grymt ont, speciellt i höger axel som jag redan är sliten i....


Nu ska vi sova :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards